Her finner dere forkortelsene: http://forum.babyverden.no/threads/statusoppdatering-forkortelser-og-informasjon.1745500/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkHer finner dere forkortelsene: http://forum.babyverden.no/threads/statusoppdatering-forkortelser-og-informasjon.1745500/
Gubben blei misunnelig på hva jeg skulle få (han skal ha tesa)
Godt det ikke bare er oss som må til pers alltidNå fant jeg ut hva tesa var Det skal min mann og ha
De må hente ut vev fra testikkelen på mannenHva er tesa?![]()
De må hente ut vev fra testikkelen på mannen
Jeg tok første dose Synarela i sta:-D den svei godt i nesa ja
Jeg har gått på synarela i snart to uker og har ingen bivirkninger.. Så håper bare det funker som det skal !
Har lest at det er ikke alle som reagerer på sprayen. Så kanskje du er heldig . Jeg skal gå på Synarela helt fram til egguthenting..skjønner ikke helt hvordan det fungerer?
....å at jeg skal starte på 2 sprøyter den 27.4 fram til den 6.5 ( egguthenting )
Nei de har vell en plan med meg....![]()
Jeg hadde sprøyteskrekk før jeg begynte med sprøyter, men faktisk så er det bedre å ta de selv. Jeg har blitt veldig vant nå, siden jeg tar blodfortynnende i sprøyteform i tillegg under forsøkene. Jeg pleier å stikke veldig forsiktig for å se om det er vondt, hvis det er det så trekker jeg den ut og prøver en ny plass. Høres sikkert rart ut, men det er mange plasser det ikke kjennes noe særlig. Lykke til!Forsamtale og sprøytelæring imårra Kjenn æ grues så fryktelig til å sætte sprøyte på mæ sjøl!!!! Har generell sprøyteskrekk i utgangspunktet! Fler med sprøyteskrekk som klarte det? E så redd æ ikkje ska klar det Etter planen byn æ på sprøyte 29 april nu
Jeg hadde sprøyteskrekk før jeg begynte med sprøyter, men faktisk så er det bedre å ta de selv. Jeg har blitt veldig vant nå, siden jeg tar blodfortynnende i sprøyteform i tillegg under forsøkene. Jeg pleier å stikke veldig forsiktig for å se om det er vondt, hvis det er det så trekker jeg den ut og prøver en ny plass. Høres sikkert rart ut, men det er mange plasser det ikke kjennes noe særlig. Lykke til!
Det gjør det nok, lykke til ;-)Huff, kjenne æ bli svimmel av tanken .. Nei det må vell gå bra
Det gjør det nok, lykke til ;-)