Skravletråd April

God morgen :-). Klar for arbeidshelg jeg så spørs hvor mye jeg er her ila helgen:-). Trøtt etter en utrolig dårlig natt hvor stakkar mini gråt og gråt mellom 2 og 3.30 i natt. Ganske så varm og utrøstelig. Mistenker gjerne en reaksjon på 15 måneders vaksinen han fikk for 1 uke siden. Men får se hvordan han er ila dagen :-)
Huff! Håper mini blir investor form:) og at mor får sove. Jobber du i helsevesenet siden du skal jobbe i helga?

Kaotisk døgn... Junior klarte å sparke fra bordet med beina så han og tripp trappstolen deisa rett i gulvet. Det gikk heldigvis bra! Så kom strømselskapet og stengte strømmen på ettermiddagen, viste seg å være en feil, men hadde hverken tid eller mulighet til å fikse opp etter seg i går. Venter på at de skal komme nå snart...Så...Håper noen har lært å gjøre jobben sin grundig. Har satt pappa på saken, ekspert på å skrive klager. Ellers har junior fortsatt feber, muligens smittet mini.
Men nå er det snart helg, og det jubler vi for! :D
Hjelpe meg :o godt det er snart helg ;)

Kaotisk døgn... Junior klarte å sparke fra bordet med beina så han og tripp trappstolen deisa rett i gulvet. Det gikk heldigvis bra! Så kom strømselskapet og stengte strømmen på ettermiddagen, viste seg å være en feil, men hadde hverken tid eller mulighet til å fikse opp etter seg i går. Venter på at de skal komme nå snart...Så...Håper noen har lært å gjøre jobben sin grundig. Har satt pappa på saken, ekspert på å skrive klager. Ellers har junior fortsatt feber, muligens smittet mini.
Men nå er det snart helg, og det jubler vi for! :D
Oj kjipt når strømmen blir stengt

God morgen :). Klar for arbeidshelg jeg så spørs hvor mye jeg er her ila helgen:). Trøtt etter en utrolig dårlig natt hvor stakkar mini gråt og gråt mellom 2 og 3.30 i natt. Ganske så varm og utrøstelig. Mistenker gjerne en reaksjon på 15 måneders vaksinen han fikk for 1 uke siden. Men får se hvordan han er ila dagen :)
God bedrinh til mini din

Back
Topp