Skravletråd April

Altfor mange innlegg til at hodet mitt fungerer til å lese gjennom alle nå sent på kvelden:-). Her har vi kost oss på babysvømming idag, mini fant sklien som var satt klar og der ville han bli:-). Ellers har jeg hatt en hektisk dag på kveldsvakt så glad nå når sengen er nær:-)
Høres ut som en morsom dag i bassenget:D

De har visst gelé og spray i stedet :D
Så bra!!! Kan hende de ikke er like effektive som sprøyter da! Men kan dere unngå sprøyter er jo bare det bra! :D

God morgen ! Hvor har du vært i det siste ? Vi har sovet i natt, ligget å amma en time nå.. Så vondt i ryggen:( hva med deg?
Halla snupp!!
Har hatt en vanskelig tid her. Mye sykdom og bekymringer i familien. Har tittet innom innimellom, men ikke klart å følge med.. Det har vært et helt sykt tempo her inne!! Sykt flinke dere har vært til å skravle❤️

Heldigvis går ting litt bedre nå og jeg regner med å få vært mer aktiv her inne igjen :)

Jeg har også dager hvor jeg får sykt vondt i ryggen av å amme liggende. Har du prøvd å bruke pute som støtte bak ryggen? Husk å ha snuppa godt inntil deg. Prøv å ha armen under puta og ligg med hode oppe den! Det hjelper til tider her! :)

Kaotisk døgn... Junior klarte å sparke fra bordet med beina så han og tripp trappstolen deisa rett i gulvet. Det gikk heldigvis bra! Så kom strømselskapet og stengte strømmen på ettermiddagen, viste seg å være en feil, men hadde hverken tid eller mulighet til å fikse opp etter seg i går. Venter på at de skal komme nå snart...Så...Håper noen har lært å gjøre jobben sin grundig. Har satt pappa på saken, ekspert på å skrive klager. Ellers har junior fortsatt feber, muligens smittet mini.
Men nå er det snart helg, og det jubler vi for! :D

Dette er første overnattingen :o veldig fornøyd med valge av barmevakt, tror de også er fornøyde.
Kjenner det stikker litt i mammahjerte når jeg skal være borte fra henne ett helt døgn :o

Ooh shopping er nice ;) noe spess du skal ha?
J ser ikke sin bestemor så ofte :( hun bor litt langt unna.

Ååh jeg vil å på loppis. Men vi prioiterer turist i egen by på søndag :) om været strekker til.
Så spennende med første overnatting! Det kommer til å gå kjempe bra skal du se❤️ Men skjønner veldig godt at det stikker litt i hjertet også! Er det din søster? Eller hans?

Jeg trenger en ny bukse :D Er ikke bare bare å finne den perfekte buksa! Blir spennende å se om jeg finner noe i dag :D

Nå skal jeg sortere skittentøy og så spise litt frokost! Har vaskeriet i dag! Masse klær som skal vaskes!! Vi snakkes senere! Lykke til med pakkingen!

Kaotisk døgn... Junior klarte å sparke fra bordet med beina så han og tripp trappstolen deisa rett i gulvet. Det gikk heldigvis bra! Så kom strømselskapet og stengte strømmen på ettermiddagen, viste seg å være en feil, men hadde hverken tid eller mulighet til å fikse opp etter seg i går. Venter på at de skal komme nå snart...Så...Håper noen har lært å gjøre jobben sin grundig. Har satt pappa på saken, ekspert på å skrive klager. Ellers har junior fortsatt feber, muligens smittet mini.
Men nå er det snart helg, og det jubler vi for! :D

Oj!! Mye som har skjedd hos dere på et døgn, ja! Godt faren din er satt på saken og at dere får skrevet en klage!
Masse god bedring til junior! Håper mini holder seg frisk :)

Nå er det snart helg helg helg!! Hurra ;)

God morgen :-). Klar for arbeidshelg jeg så spørs hvor mye jeg er her ila helgen:-). Trøtt etter en utrolig dårlig natt hvor stakkar mini gråt og gråt mellom 2 og 3.30 i natt. Ganske så varm og utrøstelig. Mistenker gjerne en reaksjon på 15 måneders vaksinen han fikk for 1 uke siden. Men får se hvordan han er ila dagen :-)

Så spennende med første overnatting! Det kommer til å gå kjempe bra skal du se❤️ Men skjønner veldig godt at det stikker litt i hjertet også! Er det din søster? Eller hans?

Jeg trenger en ny bukse :D Er ikke bare bare å finne den perfekte buksa! Blir spennende å se om jeg finner noe i dag :D

Nå skal jeg sortere skittentøy og så spise litt frokost! Har vaskeriet i dag! Masse klær som skal vaskes!! Vi snakkes senere! Lykke til med pakkingen!
Hun skal sove hos min bror og dama hans :D de har vist lagd de planene allerede :p

Aaah jeg haaater å kjøpe bukse :p syns det er grusomt. Men buksene på Gina, de er faktisk de eneste som sitter fint på meg. Har en bukse fra bik bok men der hopper rumpa ut når jeg bøyer meg. Ellers så syns jeg buksene derfra er så smale. Hele buksa i seg selv er jo mindre enn låret mitt :p
Kos deg i vaskeriet :D

Halla snupp!!
Har hatt en vanskelig tid her. Mye sykdom og bekymringer i familien. Har tittet innom innimellom, men ikke klart å følge med.. Det har vært et helt sykt tempo her inne!! Sykt flinke dere har vært til å skravle❤️

Heldigvis går ting litt bedre nå og jeg regner med å få vært mer aktiv her inne igjen :)

Jeg har også dager hvor jeg får sykt vondt i ryggen av å amme liggende. Har du prøvd å bruke pute som støtte bak ryggen? Husk å ha snuppa godt inntil deg. Prøv å ha armen under puta og ligg med hode oppe den! Det hjelper til tider her! :)
Huff! Bra det går bedre.

Pute bak ryggen skal jeg teste. Før kunne jeg ligge ganske krum i ryggen, som en ball nesten, men nå er ho blitt så lang :o

Tror eg fikk noe paraben forte? Husker ikke om det er det den het :p som var litt sterkere

'Forte' er vel kanskje litt andre ting i ja.. da er det vel gjerne noe ekstra stoffer i som gir raskere opptak.. :p

Så bra!!! Kan hende de ikke er like effektive som sprøyter da! Men kan dere unngå sprøyter er jo bare det bra! :D
Funket som bare det :) de måtte trekke en tann som ikke ville ut av seg selv. Han var super flink :D

Du skulle sagt ifra og demonstrativt tatt opp mobilen :p forbud må vente til konkurransen er ferdig ;)
Hehe. Når jeg har en sjangs til å få tid med mannen uten at HAN sitter med Tlf må jeg ta den :P sier ofte til han at han er mer glad i Tlf enn meg :P

Hehe. Når jeg har en sjangs til å få tid med mannen uten at HAN sitter med Tlf må jeg ta den :P sier ofte til han at han er mer glad i Tlf enn meg :P
Haha ja da hadde det blitt feil å finne mobilen sin selvom han valgte feil dag :p

Back
Topp