God morgen :-D
Snart helg ;-)
Snart helg ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santGjør jo detogså veldig artig å handle til de små
![]()
Så herlig da ❤ ikke noe er bedre enn detJa, alt så bra ut og vi får jente nr 3![]()
Inntekt er greit å haMå slutte å jobbe![]()
Det er greit å kunne gjøre det også jaTenker at jeg avspaserer isteden![]()
Var ikke ibux jeg fikkIbux eller så?
Kunne vel tatt Paracet i stedet for å droppe helt. Det er vel relativt ammevennlig...?
Å ja! Står tilogmed informasjon fra sykehuset at de vil se etter det men at i en prosent av ultralydene kan de ikke se det pga stillingen til fosteretSpennendeskal dere vite kjønn?
2. MaiNår skal du?
Var ikke ibux jeg fikk
Haha du sier noe derHar holdt ut lenge idag da! Og du har bidratt masse med skriving i dag!Så det er liv å være sliten nå!
![]()
Mener du ja, hjelper jo lite om jeg også sovner tidligJoda, du har tid![]()
Joa var ihvertfall det en periodeDu er jo en dreven skravler, snuppa!![]()
God morgen ! Hvor har du vært i det siste ? Vi har sovet i natt, ligget å amma en time nå.. Så vondt i ryggenGod morgen Alle sammen![]()
Håper dere he hatt en fin fin natt![]()
Sovet godt?
Hva er planen for dagen?![]()
Spurte på apoteket om jeg kunne bruke otribaby sonne som er beregnet for nesen. Det gikk fint. Det var lite forskjell på dem og vanlige dråperHelt klart bedre enn ingenting![]()
Tror eg fikk noe paraben forte? Husker ikke om det er det den hetHm. Her pleier folk få sterkere ibux bare :')
Men paracetamol hadde vært like greit å bruke, uansett.
Ja mini elsker seg der så greit å få det med segJa, det er blitt en del
Kjekt på babysvømming! Vi måtte droppe denne uka siden mini ikke har vært helt iform.. Kjipt, men..
Heldigvis mister vi ikke fotograferingen, som er neste uke
Lang dag for deg da..
Yey! Godt med helgGod morgen :-D
Snart helg ;-)
Var da litt av en tid å stå oppUgg dette ble tidlig morgen. J har vært våken siden 4:30![]()