Skravletråd Lag Bringebær

har dere allerede forsøkt å gå ned? siden dere meldte dere på? eller starter dere fra i morgen av?
 
har dere allerede forsøkt å gå ned? siden dere meldte dere på? eller starter dere fra i morgen av?
Jeg har begynt å endre på kostholdet. Begynte forrige mandag! Lager all mat fra skratch og drikker masse vann. Spiser mye frukt og grønt. Slutter med godis. Kun sunt godteri/kake en gang i uken.
Bortsett fra å endre på kostholdet har jeg ikke gjort så mye.. Hva med deg!?
 
Jeg har begynt å endre på kostholdet. Begynte forrige mandag! Lager all mat fra skratch og drikker masse vann. Spiser mye frukt og grønt. Slutter med godis. Kun sunt godteri/kake en gang i uken.
Bortsett fra å endre på kostholdet har jeg ikke gjort så mye.. Hva med deg!?

Begynte med "mirakelbrødet" mitt på mandag :p har siden da fulgt opplegget jeg har planer om bortsett fra i går da jeg og barna var i byen og endte på mc donalds fordi sønnen har mast om det i 2-3 år (vi er ikke ofte der med andre ord :p).. så spist middag der samt et bittelite sjokoladestykke (feiret bursdagen til sønnen). Uka før så holdt jeg meg helt bort fra søtsaker (for første gang siden fødsel :p)
Trillet litt mer har jeg også..men ikke særlig nevneverdig! Men spent på å se om det har virket inn på vekta da :)
 
Begynte med "mirakelbrødet" mitt på mandag :p har siden da fulgt opplegget jeg har planer om bortsett fra i går da jeg og barna var i byen og endte på mc donalds fordi sønnen har mast om det i 2-3 år (vi er ikke ofte der med andre ord :p).. så spist middag der samt et bittelite sjokoladestykke (feiret bursdagen til sønnen). Uka før så holdt jeg meg helt bort fra søtsaker (for første gang siden fødsel :p)
Trillet litt mer har jeg også..men ikke særlig nevneverdig! Men spent på å se om det har virket inn på vekta da :)

Dette mirakelbrødet høres veldig spennende ut.. Hva er det i det?
 
Imorgen skal vi kun fylle inn startvekt inne på vekttråden ikke sant? Skakke regne på noe da? :p
 
Har aldri smakt det.. Lager havrebrød om dagen. Fått helt dilla på det!! Bakte tre stykk i dag :D *stolt*

Er det vanskelig å lage ingers rugbrød? Eller kjøper du der?
Lager det ja! Veldig veldig enkelt.. hiv alt sammen, rør og TØM i former (blir veldig løst go klissete :p)
 
Da fine bringebærdamer - tar jeg natta! Jeg ønsker alle lykke til med veiing i morgen! er fryktelig spent på hvordan det har gått selv ;)
 
Så bra :)
Hva trener du sammen med PT? Styrke eller kondisjon? Har vurdert skaffe meg en PT jeg også, men er jo så sabla dyrt :(

Trener styrke :) ja, det er dyrt, men synes det er verd pengene :)
 
God morgen damer!

Gjett om jeg var skuffa etter å h veid meg idag a.. Jeg har veid meg på forskjellige vekter (først min gamle,
den var ødelagt, så på helsestasjon) og i dag veide jeg meg på min nye vekt. Startvekta mi er enda høyere enn hva jeg skrev på påmeldingen.. :( Blæh..

Vel, nå har jeg egen vekt hjemme så jeg får forholde meg til den fremover.
Har tante rød på besøk og spiste mat litt sent på kvelden i går.. Får håpe neste uke viser bedre tall!

Jeg er fit for fight mot kiloene!! :D
Gleder meg til utfordringen imorgen kommer :D
 
God morgen damer!

Gjett om jeg var skuffa etter å h veid meg idag a.. Jeg har veid meg på forskjellige vekter (først min gamle,
den var ødelagt, så på helsestasjon) og i dag veide jeg meg på min nye vekt. Startvekta mi er enda høyere enn hva jeg skrev på påmeldingen.. :( Blæh..

Vel, nå har jeg egen vekt hjemme så jeg får forholde meg til den fremover.
Har tante rød på besøk og spiste mat litt sent på kvelden i går.. Får håpe neste uke viser bedre tall!

Jeg er fit for fight mot kiloene!! :D
Gleder meg til utfordringen imorgen kommer :D
Usj! det er kjipt da! Men viktig å forholde seg til EN vekt ja!!
Vi krysser fingrene for neste uke :)
 
har dere allerede forsøkt å gå ned? siden dere meldte dere på? eller starter dere fra i morgen av?
Jeg endret livsstil i oktober, men gikk inn for å slanke meg i begynnelsen av mars. Siden oktober har jeg gått ned 7.5 kilo, og har ca like mye igjen, evt 3 buksestørrelser. Vil ned i 38/40
 
God morgen damer!

Gjett om jeg var skuffa etter å h veid meg idag a.. Jeg har veid meg på forskjellige vekter (først min gamle,
den var ødelagt, så på helsestasjon) og i dag veide jeg meg på min nye vekt. Startvekta mi er enda høyere enn hva jeg skrev på påmeldingen.. :( Blæh..

Vel, nå har jeg egen vekt hjemme så jeg får forholde meg til den fremover.
Har tante rød på besøk og spiste mat litt sent på kvelden i går.. Får håpe neste uke viser bedre tall!

Jeg er fit for fight mot kiloene!! :D
Gleder meg til utfordringen imorgen kommer :D

Min og er høyere. Tok grep denne uken, og er nå kun 200 g over påmeldingsvekt heldigvis. Men husk på at når du har mensen så kan du gå opp litt i vekt, så ikke mist motet. Dette klarer vi sammen vet du :D
 
Dette blir veldig spennende for min del. Mye utfordringer hver dag, og mange fristelser! Men det er vel ikke bare meg dette gjelder ;-)

Hvor i landet er det alle dere bor egentlig? Selv er jeg fra ett lite sted i Hedmark :)
 
Last edited:
Dette blir veldig spennende for min del. Mye utfordringer hver dag, og mange fristelser! Men det er vel ikke bare meg dette gjelder ;-)

Hvor i landet er det alle dere bor egentlig? Selv er jeg fra Nord Odal i Hedmark :)

Gøy at vi er flere i området da. Kongsvinger her gitt.
 
Back
Topp