Det er fælt detHehe ja. Hopsi daisy som driver og synger.. Eller en hel episode med BARE konglene .. Blæhh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fælt detHehe ja. Hopsi daisy som driver og synger.. Eller en hel episode med BARE konglene .. Blæhh
Tok tempen først, så ho var litt innsalva![]()
Ja, det er nå man merker det er godt med ett forum!![]()
Ja hun har sovet mye mer på dagen i dag enn hun pleier. Så hun trengte det.Viktig å prioritere ro hjemme når det trengs! Høres deilig ut med mamma og OJ tid da
Ettermiddagen har vært fin. Mannen slutta tidlig på jobb, så ble ikke så hktisk som jeg trodde![]()
God nattNÅ sover jeg.. Zzz..
Ikke så mye. Middag, lekser osv.. Største har vært ute og leka en del. Mannen fikk handla, så slipper jeg å gjøre det i morgenJa hun har sovet mye mer på dagen i dag enn hun pleier. Så hun trengte det.
Så bra da. Hva har dere gjort på?
Mamma var nede i byen i dag btw, og på tista. Giaraffen var stengt nå
Greit å slippe detIkke så mye. Middag, lekser osv.. Største har vært ute og leka en del. Mannen fikk handla, så slipper jeg å gjøre det i morgen
Det var stengt nå ja... var bare et par dager med salg før de stengte da.
Det gjør de, men skulle visst flytte butikken ut av senteret også. Noe jeg ikke skjønner, for det må jo være en av de beste plassene å ha butikk i Halden??Greit å slippe det
Ja, var visst det ja. Var fortsett en del klær innenfor der sa mamma. De søker visst etter ny eier
Dyr leie kanskje?Det gjør de, men skulle visst flytte butikken ut av senteret også. Noe jeg ikke skjønner, for det må jo være en av de beste plassene å ha butikk i Halden??
Hahaha, ja det hadde tatt seg utHahaha, trodde det stod samleiemøte. Det var da fælt så formelle dere var da, liksom![]()
Her har natten vært bra. Virker som om disse tanngreiene har roa seg litt igjen.God morgen jenterHvordan har natten vært
?
Ja, det er nok godt muligDyr leie kanskje?
Ikke sånn veldig... Ikke annet enn at både jeg å nav er irriterte for han ikke kan betale å hver gang de får til en avtale så får han sparkenNoen som er inni reglene på barnebidrag?
Så bra. Bedre natt her også. Ikke vært så surklete og snørrete i natt.Her har natten vært bra. Virker som om disse tanngreiene har roa seg litt igjen.
Der da?
God morgenGod morgen jenterHvordan har natten vært
?
ErIkke sånn veldig... Ikke annet enn at både jeg å nav er irriterte for han ikke kan betale å hver gang de får til en avtale så får han sparkenhvordan det?
Mye bedre natt her også ikke så snørrete og surklete.God morgenden har vert fin den
mye opp å ned men er jo vandt til det
nå holder han på å sovne igjen
Din da?
MhmEr
Er det muuulig. Men det går greit at ungene er der?
Kan ta det på skjult![]()