jA veldig måtte ha en sånnSå gøyde ser så kjekke ut
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jA veldig måtte ha en sånnSå gøyde ser så kjekke ut
![]()
Jada veldig grei denDen har vert fin jamen nå er det godt med kveld
din å?
![]()
Ja nettop. Håpe hun ikke blir verreHo virker jo ikke veldig utilpass. Det er jo greit om ho ikke får også, dumt å gi unødvendig. Hadde ho bare grått og virka som ho hadde vondt hadde jo vært noe annet![]()
Hadde ikke vært min heller, jeg ønska meg sånt fordi de andre gjorde det. Haha! Jeg leka heller med biler og dukka mi. Hadde over 20 barbier - alle pent brukt den dag i dagIkke santmen ikke hennes
det står mest i veien så tror hun blir glad når det forsvinner
![]()
åhhh koster vel en del nytt det der
Lov å håpe iallefallÅh, sånn ønsker jeg meg ogsåkjekt med ett bord til å ha det på, kanskje du slipper å ha togbane på hele gulvet
![]()
Ja, håpet kan ingen ta ifra degLov å håpe iallefall![]()
Haha! Ja, det skjønner jeg! Det er gøy å lekeSant detGleder meg selv
![]()
Hihi jeg var sånn i starten men på aldre med mi nå så digga jeg barbieHadde ikke vært min heller, jeg ønska meg sånt fordi de andre gjorde det. Haha! Jeg leka heller med biler og dukka mi. Hadde over 20 barbier - alle pent brukt den dag i dag![]()
FlinkaJada veldig grei den
Bakt grovbrød.
Handlet en gave og lekt litt ute.
2400.. Vi kjøpte det på salg da til 1200..åhhh koster vel en del nytt det der
Haha! Kjekt når det kan arves da! Er jo så dyyyyyrt.. Her og kan det nok arves når den tid kommerHihi jeg var sånn i starten men på aldre med mi nå så digga jeg barbieså hun har masse fra meg
men hun har fint liten interesse
![]()
Hehe jeg hadde PocahontasHaha! Kjekt når det kan arves da! Er jo så dyyyyyrt.. Her og kan det nok arves når den tid kommerhusker jeg hadde Esmeralda fra ringeren i norte dame og rapunzel, men de var jo for fine for å leke med
![]()
Jada, må jo ha brød til meg selv også ikke bare guttaFlinka![]()
Okei. Hva håper hun/du få2400.. Vi kjøpte det på salg da til 1200..
Hun fikk 250 det er helt OK for den ene veggen er litt løs samt en sprekk i den ene stolpenOkei. Hva håper hun/du få?
Ooooooh! Jeg hadde Emma og Victoria fra spice girls også! HahaHehe jeg hadde Pocahontaselsket den
![]()
Hehe det kan være greit jaJada, må jo ha brød til meg selv også ikke bare gutta![]()