Skravletråd

Ikke sant :) men ikke hennes :p det står mest i veien så tror hun blir glad når det forsvinner :p
Hadde ikke vært min heller, jeg ønska meg sånt fordi de andre gjorde det. Haha! Jeg leka heller med biler og dukka mi. Hadde over 20 barbier - alle pent brukt den dag i dag ;)

Hadde ikke vært min heller, jeg ønska meg sånt fordi de andre gjorde det. Haha! Jeg leka heller med biler og dukka mi. Hadde over 20 barbier - alle pent brukt den dag i dag ;)
Hihi jeg var sånn i starten men på aldre med mi nå så digga jeg barbie :D så hun har masse fra meg :D men hun har fint liten interesse :p

Hihi jeg var sånn i starten men på aldre med mi nå så digga jeg barbie :D så hun har masse fra meg :D men hun har fint liten interesse :p
Haha! Kjekt når det kan arves da! Er jo så dyyyyyrt.. Her og kan det nok arves når den tid kommer ;) husker jeg hadde Esmeralda fra ringeren i norte dame og rapunzel, men de var jo for fine for å leke med :p

Hehe jeg hadde Pocahontas :p elsket den :D
Ooooooh! Jeg hadde Emma og Victoria fra spice girls også! Haha :D Victoria hadde hår rett ned som var helt stivt, det første jeg gjorde var å dra hånda fra livet og opp så ho fikk hår som sto rett ut! Da "gikk" det jo ikke å leke med ho mer, ho var jo ødelagt ;)

Back
Topp