Hei heiHei dere! Vært på barseltreff idag, og nå ventes en travel ettermiddag. Blir nok å skravle litt i kveld tenkte jeg. Alle hatt en bra dag så langt?![]()
Her har mini feber å er slapp så har vert en stille å rolig dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei heiHei dere! Vært på barseltreff idag, og nå ventes en travel ettermiddag. Blir nok å skravle litt i kveld tenkte jeg. Alle hatt en bra dag så langt?![]()
Når man har slike dager så er det helt lov å klageIrriterende med sånn hodepine som ikke går bort uansett om man tar tabletter! Er forkjøla, men den hodepinen som er mest plagsom.. Snuppa har nå sovet 2 timer og ett kvarter og sover ennå, hun har vært trøtt og grinete i dag så hun er vel ikke helt i form hun heller..
Beklager, måtte klage bittelitt![]()
Takk!Når man har slike dager så er det helt lov å klagegod bedring
![]()
Min hadde mindre men han var sutrete så gav han en å sove påHva ville dere gjort, o'kloke damer - tok tempen på K nå, den var 38,5. Men ho er relativt i farta altså, skravler og styrer. Ga henne ikke noe Paracet nå, ville dere gjort det? Tenkte kjenne på ho når jeg legger meg senere, syns jeg ho kjennes veldig varm ut da tar jeg tempen igjen. Ho virker jo ikke så utilfreds nå..
Den har vert fin jaHatt en fin ettermiddag?
Jeg ville ikke gitt, men sett an formen og om det evt. stiger. Her var frøkna oppi 39 når hun var syk, men gav ikke. Men hvis hun er utilpass er det noe annet, da ville jeg gitt.Hva ville dere gjort, o'kloke damer - tok tempen på K nå, den var 38,5. Men ho er relativt i farta altså, skravler og styrer. Ga henne ikke noe Paracet nå, ville dere gjort det? Tenkte kjenne på ho når jeg legger meg senere, syns jeg ho kjennes velQAdig varm ut da tar jeg tempen igjen. Ho virker jo ikke så utilfreds nå..
Ho er litt sånn småsutrete innimellom, men har vært borti verreMin hadde mindre men han var sutrete så gav han en å sove påbarn tåler jo veldig god feber
bare følg med henne så hår det nok bra
![]()
Så gøy
Ho virker jo ikke veldig utilpass. Det er jo greit om ho ikke får også, dumt å gi unødvendig. Hadde ho bare grått og virka som ho hadde vondt hadde jo vært noe annetJeg ville ikke gitt, men sett an formen og om det evt. stiger. Her var frøkna oppi 39 når hun var syk, men gav ikke. Men hvis hun er utilpass er det noe annet, da ville jeg gitt.
Det høres ut dom en veldig god planHo er litt sånn småsutrete innimellom, men har vært borti verreslapp og trøtt, men mest glad. Nå har ho sovna, så får se når jeg legger meg i kveld
kan hende jeg tar ho opp og gir ei flaske og.. Greit med væske nå.
Åh, sånn ønsker jeg meg også
Slapp'a karer, jeg har en plan! - Egon Olsen. Vi er nok like vi, Egon og jegDet høres ut dom en veldig god plan![]()
Hehe helmaxSlapp'a karer, jeg har en plan! - Egon Olsen. Vi er nok like vi, Egon og jeg![]()
Å kjære vene! Må jo være alle jenters drøm!
Ikke santÅ kjære vene! Må jo være alle jenters drøm!![]()