Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
NeiHehe! Eller..kanskje det er litt greit ogjeg har ikke godt av for mye iiiis..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiHehe! Eller..kanskje det er litt greit ogjeg har ikke godt av for mye iiiis..
Forstod detMente nok sov![]()
Seint detBle nok 01![]()
Hva slags is?På is![]()
Haha men ikke alle babyer som er så fineDelte rom med ei på 4,8 kg.. Den ungen var så stor jeg ikke klarte å si :så fin baby du har fått (det sier jeg alltidmen ikke den gangen)
Våkner kl 23Hvorfor ikke?![]()
Får gjøre det i morgenJa den er ganske vesentlig![]()
Du får kjøpe![]()
Ja ikke alltid lett å beregne når det kan være 1 kg feilEr ikke alle som er så store som er forventet å være så storemen stort sett tar man vel planlagt snitt om man vet barna er veldig store
Legge deg tidligere på kvelden?Er såååå trøtt.... Hele uka har jeg vært på randen til å klappe sammen og sovne overalt. Hva skal jeg gjøre for å klare å holde meg våken?
Håper det gikk fintKjenner jeg gruer meg til jeg skal til legen nå.
Klarer ikke å konsentrere meg om jobben
Blir nok deilig med litt kjærestetidWæææh! J skal sove borte for første gang i morgen
Jeg og mannen skal på danskebåten. Gruer meg litt, første natta uten baby'n min![]()
Ikke i form? :/Angrer på at jeg sa ja til å gå tur
Er så trøtt og slitenIkke i form? :/
Skal snart gå turGod kveld! Her var det ikke særlig futt..?
Hva gjør dere i kveld?
Jeg bare hiver meg innpå jeghåper alle har hatt en bra dag og kveld? Vi har vært til barnelege og alt var fint. Ingen grunn til bekymring
![]()
var henvist for luftveisplager, og så ble det tatt en alergitest. ingen utslag på den heller.Har det greit her. Tatt helg i dag, så det er jo greit. Men har møte kl.8 og 13, så føler det ikke er helt helg enda.
Bare en sjekk? Eller trodde dere det var noe galt?