Skravletråd April

Blir bare vanskeligere og vanskeligere å ønske seg noe :-o
Jeg ønsker meg praktiske ting som jeg vet jeg får bruk for. Hadde jeg fått sminkeservietter, matvarer og sånt hadde jeg blitt fornøyd.

Men jeg ønsker meg o grunn en radio:p

En av mine største frykter som mor har vel alltid vært at barna mine skal havne utenfor. I dag sitter jeg å gråter med min sønn som er den eneste i klassen som ikke ble invitert på bursdagsfest. Hjertet blør for gutten min som er helt knust :(

Så trist, men godt det ordnet seg til slutt! Hvorfor går ikke barna på samme skole?

Hun er 2 år & 6 mnd. Ja det kan ta litt tid, men hun er ganske liten sånn sett og

Stakkar. Men vil tro hun er for liten til å forstå. Her mistet vi farfar når mellomste var 3 år.. Hun husker ikke farfar. Og har heller aldri tenkt noe over at han er borte... (Er nå 4 år)

Menyen er ferdig, og snart er handlelisten også ferdig, så da må vel jeg ut og ukeshandle da :rolleyes:

Så trist, men godt det ordnet seg til slutt! Hvorfor går ikke barna på samme skole?
Ene var uheldig med de voksne rundt han. En grusomt negativ holdning til han. Snakket nedsettende om han til meg mens han var der og ikke minst sa fulgte de ikke opp han og hans utfordringer. Beste valget jeg noen gang har tatt var å bytte skole på ham :) selv om den gamle skolen da fikk for seg å ringe til barnevernstjenesten uken før han begynte på nye skolen.

Back
Topp