Ha ha må øve daMakan :-o
Jeg har nok med 5 i strekk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha må øve daMakan :-o
Jeg har nok med 5 i strekk![]()
Nå?? Det går ikkeGå å legg deg?
Mente nok sovSom godt?![]()
Ble nok 01Hvor sent ble det i går ?
Blir bare vanskeligere og vanskeligere å ønske seg noe :-oBursdag om under en måned.
Folk spør hva jeg ønsker meg. Hva trenger jeg eller hva vil jeg ha?![]()
Det ble biff stroganofffra bunnen av
Må nok det ;-)Ha ha må øve da![]()
Hvorfor ikke?Nå?? Det går ikke
Jeg ønsker meg praktiske ting som jeg vet jeg får bruk for. Hadde jeg fått sminkeservietter, matvarer og sånt hadde jeg blitt fornøyd.Blir bare vanskeligere og vanskeligere å ønske seg noe :-o
Åh, nam!Åååh! Det er så godt! Her ble det kylling og grønnsaker stekt i ovnen![]()
Ohh ja absolutt e det de. Har fødd mina 2 andra 39+2. Så får se hur længe denna har lust å vara i magenSpennende tider nå da
Kjekt noen er enig med megsyns synd i dem som får unger på 5 kg
En av mine største frykter som mor har vel alltid vært at barna mine skal havne utenfor. I dag sitter jeg å gråter med min sønn som er den eneste i klassen som ikke ble invitert på bursdagsfest. Hjertet blør for gutten min som er helt knust![]()
Trodde barn over 5 kg ble tatt med snitt. Håper den fødselen gikk fint..
Hun er 2 år & 6 mnd. Ja det kan ta litt tid, men hun er ganske liten sånn sett og
Ene var uheldig med de voksne rundt han. En grusomt negativ holdning til han. Snakket nedsettende om han til meg mens han var der og ikke minst sa fulgte de ikke opp han og hans utfordringer. Beste valget jeg noen gang har tatt var å bytte skole på hamSå trist, men godt det ordnet seg til slutt! Hvorfor går ikke barna på samme skole?