Har allerede sendt inn musikkvideoen til MTV!Haha, så ille blir du garantert ikke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har allerede sendt inn musikkvideoen til MTV!Haha, så ille blir du garantert ikke![]()
Er nok greit å få testet litt og litt i startenLurt å la han avgjøre sikkerttror min kunne spist mer i dag, men tør ikke gi så mye med en gang
![]()
Haha, så herligHehe de er så herlige nåmini her satt å lo høyt av broren som gjorde lekser
haha
Skal egentlig ikke ha... Men føles bedre å ha noe på lur sånn i tilfelletskal du ha det sånn eller må kjøpe?![]()
Min å egentlig men vill ikke ha han ute nåMin ligger ute nåsover best der
![]()
Ja, satser på roooolig tilvenningEr jo ikke alle som får det, så¨håpe dere slipper.
hehe ikke sant.Skal egentlig ikke ha... Men føles bedre å ha noe på lur sånn i tilfellet![]()
Sp herlighehe her har jeg bare spist, ammet og småryddet litt.
Sjeldent og litt uvant![]()
jaaa må det. hadde det vi også, men ble sjokk for magen hans for det. Nå er nok han litt ekstra sensitivJa, satser på roooolig tilvenning![]()
Av dattera di??Har allerede sendt inn musikkvideoen til MTV!
Det hadde ikke vert feil men tror ikke de andre hadde blitt fornøyde daSove![]()
Er da litt det!Sp herligjeg har bare satt på en maskin med klær, ryddet kjøkkenet, å vasket ett bad tidligere :/
Oj så spennende daLegen vår venter visst barn og skal ut i perm...koselig det altså, men kommer til å savne henne. Har jo vært der en del
Ohjess! Vi har vært på stranda og filma inn en video. Det er viktig å begynne tidligAv dattera di??![]()
Det skjønner jeg godtMin å egentlig men vill ikke ha han ute nå![]()
Ja hvertfall når broren bare er surHaha, så herliglekser er festlig nok det
![]()
Fnishehe ikke sant.
jeg blir nesten grinete om jeg ikke får...huff
Håper det jaOj så spennende dahåper det kommer en koselig å flink vikar
![]()
Nja men skulle ha gjort mye mere. Men drit iEr da litt det!
Her hadde vi vaskehjelp i går så ser bra ut.
Uff, ikke lett med små mager :/jaaa må det. hadde det vi også, men ble sjokk for magen hans for det. Nå er nok han litt ekstra sensitiv