Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Donering av morsmelk syns jeg det bør bli enda mer fokus på. Kanskje du kan informere litt om det i en ny trådIkke tre min, tretti min minst vel?
Jeg var, til jeg ble gravid med eldste. Så var jeg gravid og ammende og gravid og ammende og.... Ja. Skal begynne igjen etter denne babyen er stor nok
Nå gir jeg jeg morsmelk da. Skrikende mangel etter det også
RettaIkke tre min, tretti min minst vel?
Jeg var, til jeg ble gravid med eldste. Så var jeg gravid og ammende og gravid og ammende og.... Ja. Skal begynne igjen etter denne babyen er stor nok
Nå gir jeg jeg morsmelk da. Skrikende mangel etter det også
Mobilen er blitt et helvete å skrive med. Etter at den falt i en dam.Her var det mange skrivefeilEr blodgiver ja.
Det var en god ide. Jeg har snakket litt om det på terminforum men skal spre det viktige flere steder.Donering av morsmelk syns jeg det bør bli enda mer fokus på. Kanskje du kan informere litt om det i en ny tråd![]()
Venter også på ammeslutt for å gi blod igjenJeg har gitt blod i fire år. Måtte slutte da jeg ble gravid. Tankene er å starte opp igjen etter at jeg er ferdig med å amme