Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men legger de ikke opp for deg, slik at du kan ta det når du skal ditt?Ja, men vi bor 13 mil unna nærmeste blodbank så det er ikke så ofte det passer å ta turen
2 stykk? Heldig her slutta de med koppeneSkal begynne etter amme slutt. De ringte faktisk mannen min i dag om han kunne komme å gi blod siden de manglet, så han er på sykehuset akkurat nå å gir blod) han har gjort d lenge ,så vi har maaange mummi kopper i kjøkkenskapet!
får to stk hver gang han gir
![]()
Ja.men ble litt usikker nå,får se når han kommer hjem igjen2 stykk? Heldig her slutta de med koppene![]()
WHAT?Jeg meldte meg, men fikk beskjed om at man måtte være 50kg for å få gi. Og da så de ikke engang på vekt i forhold til høyde.
Men legger de ikke opp for deg, slik at du kan ta det når du skal ditt?
sorry leste feil/tenkte feil da jeg leste detDet går på nedre grense, ikke noe øvre nevnt.
Vis vedlegget 171794
Jeg er 0- noe som er veldig sjelden så det er viktig og jeg vil gi blod. Men da jeg fant ut dette var jeg gravid, og så kan man visst ikke før et år etter fødsel igjenmen skal gi når jeg kan! Men før jevne gravid var det dessverre aldri i tankene mine.