Blod donor

Kunne tenkt meg, men de vil ikke ha mitt blod. Så da hjelper det ikke

Ja, men vi bor 13 mil unna nærmeste blodbank så det er ikke så ofte det passer å ta turen

Skal begynne etter amme slutt. De ringte faktisk mannen min i dag om han kunne komme å gi blod siden de manglet, så han er på sykehuset akkurat nå å gir blod:)) han har gjort d lenge ,så vi har maaange mummi kopper i kjøkkenskapet!:) får to stk hver gang han gir:)

Skal begynne etter amme slutt. De ringte faktisk mannen min i dag om han kunne komme å gi blod siden de manglet, så han er på sykehuset akkurat nå å gir blod:)) han har gjort d lenge ,så vi har maaange mummi kopper i kjøkkenskapet!:) får to stk hver gang han gir:)
2 stykk? Heldig her slutta de med koppene:(

Jeg meldte meg, men fikk beskjed om at man måtte være 50kg for å få gi. Og da så de ikke engang på vekt i forhold til høyde.

Jeg meldte meg, men fikk beskjed om at man måtte være 50kg for å få gi. Og da så de ikke engang på vekt i forhold til høyde.
WHAT?

Jeg veier 100 kg er 181 og ikke hatt noen problem. Aldri blitt spurt om det heller..latterlig

Men legger de ikke opp for deg, slik at du kan ta det når du skal ditt?

Bare en kveld i uka de har åpent, ellers er det på dagtid. Kveldstimene er alltid fullbooket mange måneder fremover

Jeg ga to ganger, men blir så dårlig, så jeg måtte gi meg... Håper å kunne ta det opp igjen når jeg får litt mer energi :)

Jeg er 0- noe som er veldig sjelden så det er viktig og jeg vil gi blod. Men da jeg fant ut dette var jeg gravid, og så kan man visst ikke før et år etter fødsel igjen :) men skal gi når jeg kan! Men før jevne gravid var det dessverre aldri i tankene mine.

Jeg er 0- noe som er veldig sjelden så det er viktig og jeg vil gi blod. Men da jeg fant ut dette var jeg gravid, og så kan man visst ikke før et år etter fødsel igjen :) men skal gi når jeg kan! Men før jevne gravid var det dessverre aldri i tankene mine.

Ja det er vitkig at alle gir;) Særlig de med 0- *kjempe*

Har aldri. Har vell ingen grunn

Back
Topp