Skravletråd

Brokkoli som er sååå godt! Er så dumt at han er så kresen.. Blir bare så jeg koker opp noe grønt ved siden av middagen til meg selv. Kjedelig i lengden :/
Kan også bli litt kjedelig mtp barn som ikke vil smake fordi den ene forelderen ikke spiser det :/

Kan også bli litt kjedelig mtp barn som ikke vil smake fordi den ene forelderen ikke spiser det :/
Huff ja :/ skal jo ikke rakke ned på den andre forelderen, men tror jeg må ta en sånn "pappa er en raring som ikke spiser grønnsaker. Men det gjør VI ja!"

Hehe ja :D hender jeg tvinger han til å se real housewifes (den svenske) eller kardashians, så det går opp i opp :D
Haha! Her har det vært call the midwife. Men ikke om vi skal spise, det var visst ikke matvennlig med fødsler ;) her elsker han svenske hollywoodfruer, og særlig Gunilla... Ho er ikke matvennlig, eller noen-som-helst-vennlig, for meg. Grøss og gru

Brokkoli som er sååå godt! Er så dumt at han er så kresen.. Blir bare så jeg koker opp noe grønt ved siden av middagen til meg selv. Kjedelig i lengden :/
Ja det skjøner jeg godt. Spiser han ikke salat:P?

Huff ja :/ skal jo ikke rakke ned på den andre forelderen, men tror jeg må ta en sånn "pappa er en raring som ikke spiser grønnsaker. Men det gjør VI ja!"
Er nok lurt det ja :)
Her har vi blitt enige om at vi skal sette til side seg en særhet periodevis. Alt skal smakes på, av alle. Så får vi se hvordan det går i praksis

Back
Topp