Hadde pitabrød med strimla svinekjøtt,grønnsaker og yougurtdressingDere da?
Fiskekaker..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde pitabrød med strimla svinekjøtt,grønnsaker og yougurtdressingDere da?
Ja så håper det fortsetterNei noen vill opp å selitt rart at mn ikke skriker for ellers spå skal han alltid opp
så bra at det gikk så bra nå
![]()
Hva har dere til daFiskekaker..
Neida, men synes begge deler var sniltKanskje men er bedre de kommer til bruk hos noenå har aldri fått noe tilbake av andre
![]()
Så braJahan elsker nestle sin risgrøt med banan
![]()
Hva har dere til da?
Veldig søt daFalt jeg for et lekekjøkken også gitt...hmm![]()
Ikke hatt den kombinasjonen selv, men høres i grunn godt ut. Alle delene er i alle fall gode hver for segVet du jeg var så sliten i sta at jeg måtte bare ta det raskeste jeg fantdet ble fiskekaker, potetmos og ertestuing! Litt rart kanskje men det var jo godt hehe
Nei har ikke det, men vurderer. Litt dyrt, men er 40%.Veldig søt dahar du kjøpt det?
Håper detJa så håper det fortsetter![]()
Neida, men synes begge deler var snilt![]()
Skjønner godt at du falt for det
Har dere begynt å prøve litt?Så bra![]()
Ja hører stadig vekk dem selvÅåjaJa, er mye katterr i området her. Hatt mange catfights på utsia her.
Ja, 40% på. Men koster likevel en god del.Skjønner godt at du falt for detdet var nydelig
![]()
Nei ikke begynt enda. Fullammer enn så lenge. Hun legger godt på seg og trives med kun pupp så da fortsetter vi med detHar dere begynt å prøve litt?![]()