NeiJa hihi. De vokser jammen fort gitt.
Ammer ikke nå lenger?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiJa hihi. De vokser jammen fort gitt.
Ammer ikke nå lenger?![]()
Får du sjokolade å?Yes veldig!
Hun hadde med sjokolade i dag og...![]()
De er ikke så små lenger da, så det hjelper jo påOj 4 stk.det må være travelt men kjekt
vi er heldige å har mange slike gode naboer
![]()
da var det stopp på pupp ja, de vet hva de vilNeihan snudde seg bort fra puppen så hadde ikke noe valg rett før påske
![]()
Hun kjøper med når hun er i hjemlandet sitt. Polsk sjokolade er farlig godt!!!Får du sjokolade å?![]()
Har aldri smakt men kan sikkert bare være glad for det vis den er så godHun kjøper med når hun er i hjemlandet sitt. Polsk sjokolade er farlig godt!!!
Da går det nok litt lettere jaDe er ikke så små lenger da, så det hjelper jo påEldste er vel 14år og yngste 6år.
Begge leger så greit å rådføre seg med.
Hehe ja det er godt de gir beskjedda var det stopp på pupp ja, de vet hva de vil
nan, hipp du gir?
Det er godt med enkle middager i hverdagen jaEnkel middag i dag...kjennner det er litt godt...turen på senter tok på haha![]()
Får satse på at det er en del fint igjen der daRandom innlegg...
Snakket med mams i går...hun var så opptatt og kunne ikke innom før tors på giraffen:/
Hehe ja. I tillegg er milka sjokoladen super billig der så det får vi også...Har aldri smakt men kan sikkert bare være glad for det vis den er så godHehe
Ja ringte bort til de når frøkna var syk.Da går det nok litt lettere jaå så greit
![]()
Sikkert helt tomt men...Får satse på at det er en del fint igjen der da![]()
OkeiHehe ja det er godt de gir beskjed
Jeg gir nan![]()
Ja hadde pitabrød bakt opp i frysen fra før av.Det er godt med enkle middager i hverdagen ja![]()
Ja jeg syntes å det![]()
De har blitt så lange nårart å ha en av De største på helsestasjonen å ikke være en av de som kommer med små lenger
![]()
Egentlig jeg og, byttet ikke før 10-11 mnd med lillegutt men hun her liker ikke å ligge i bagen og det er så slitsomt med hyl og skrik på turUff gruer meg til å bytte jegmen håper det går mye bedre nå
![]()
Da var du jo en like snill nabo selvIkke santmi jente strakk seg sånn nå i påsken så jeg værbitte med en del klær å noen bunadsko
men hadde da virkelig ikke trengt å komme med blomster
så ufattelig snillt
![]()
Hva blir det?Enkel middag i dag...kjennner det er litt godt...turen på senter tok på haha![]()