Tirsdagens jakt på 7000 innlegg og 250 tråder

Jeg tørr nesten ikke diskutere i det hele tatt:p Er redd for å gå tom for argumenter, også føles alt bare teit. Kan alltids skrive meningen min da, og har sjeldent problemer med å forsvare eller stå for den:)
Er det beste synes jeg å komme med meningene sine når man vet at man kan forsvare og stå for det :)

Ah :) får du tid til hest og baby?

Vel hesten har måtte tålt å bli tatt vare på av gubben. Måtte selge den ene hesten.

Men nå som kroppen er tilbake så begynner ting å endre seg. L er kjempe flink og liker å være i stallen. Men vi deler det slik at pappa for alene tid med L på kveldene jeg skal på møter og konferanser. Så tar jeg L når gubben skal no annet:) slik at vi til en viss grad kan følge opp interessene våre:)

Vel hesten har måtte tålt å bli tatt vare på av gubben. Måtte selge den ene hesten.

Men nå som kroppen er tilbake så begynner ting å endre seg. L er kjempe flink og liker å være i stallen. Men vi deler det slik at pappa for alene tid med L på kveldene jeg skal på møter og konferanser. Så tar jeg L når gubben skal no annet:) slik at vi til en viss grad kan følge opp interessene våre:)
Det er jo greit :) jeg er oppvokst med hest

Back
Topp