Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
AhJa sitter i styre i Vestfold travforening
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AhJa sitter i styre i Vestfold travforening
Og allerede nå er den informasjonen utdatert, 136 igjen![]()
Er det beste synes jeg å komme med meningene sine når man vet at man kan forsvare og stå for detJeg tørr nesten ikke diskutere i det hele tattEr redd for å gå tom for argumenter, også føles alt bare teit. Kan alltids skrive meningen min da, og har sjeldent problemer med å forsvare eller stå for den
![]()
Hvorfor har du et spørsmålstegn på slutten der?Klarer dette med glans innen 22 ?!
Ahfår du tid til hest og baby?
Det var bare en feilHvorfor har du et spørsmålstegn på slutten der?
Det er jo greitVel hesten har måtte tålt å bli tatt vare på av gubben. Måtte selge den ene hesten.
Men nå som kroppen er tilbake så begynner ting å endre seg. L er kjempe flink og liker å være i stallen. Men vi deler det slik at pappa for alene tid med L på kveldene jeg skal på møter og konferanser. Så tar jeg L når gubben skal no annetslik at vi til en viss grad kan følge opp interessene våre
![]()
Driver du ennå med hest?Det er jo greitjeg er oppvokst med hest
Nei. Vi hadde travhester. Mine foreldre altså. Jeg brukte ene som ridehest i 2 år. Men tok for mye tid..Driver du ennå med hest?
Hurra vi er flinkeDone, vi er i mål
Hurra vi er flinke
Det tar tid men kan ikke leve uten L eller hesteneNei. Vi hadde travhester. Mine foreldre altså. Jeg brukte ene som ridehest i 2 år. Men tok for mye tid..
Vet det, vi er 18 overDone, vi er i mål
Savner hesten og ridingen men har ikke lyst å eie noen hestDet tar tid men kan ikke leve uten L eller hestenegubben også da
![]()
Kan man senke skuldreneVet det, vi er 18 over
Men siden Tamara sine tall ikke bestandig helt passer med vårt bør vi vel ha en liten buffer
He he men morgendagen blir tøffereFor flinke for en utfordring som dagens
Jeg mistenker at Tamara VET at vi klarer denne, hun la ikke lista så høyt fordi hun VIL legge til premien![]()
Det tar tid men kan ikke leve uten L eller hestenegubben også da
![]()