jeg er hvertfall sånn selv, orker ikke. Lei av å diskutere det sammeDu er nok inne på noe der.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg er hvertfall sånn selv, orker ikke. Lei av å diskutere det sammeDu er nok inne på noe der.![]()
Høres bra ut. Skal prøve å bidra litt når barna er lagt for kvelden i morgenVi har jo det, med jakten på 10 000 motiverer vi til mer skravling på kvelden, og tempo på denne tiden av døgnet blir høy
Opptatt hele dagen?I morgrn blir det lite liv herfra
Mye av dagen hvertfall. Jobb , trening, lekser med kbOpptatt hele dagen?
Joda men morro å vekke konkurranse instinktet ogsåSlitsomt å skrive så masse xD
jeg er hvertfall sånn selv, orker ikke. Lei av å diskutere det samme
Haha ja. Her får jeg ikke skrevet før småen sover så mye skriving etter 8 hvis eg gidderJoda men morro å vekke konkurranse instinktet også
Ha ha nei alle er like staSkjønner detIngen endrer mening likevel.
![]()
Jeg for skrevet litt sånn mellom økter og soving. Men har en del styre oppgaver som også tar sin tid. Når småen har sovna som nå. ...og faktisk gubben også så er det utrolig hva. Man for til.Haha ja. Her får jeg ikke skrevet før småen sover så mye skriving etter 8 hvis eg gidder
Her går det fort, 261 igjen
Styre oppgaver?Jeg for skrevet litt sånn mellom økter og soving. Men har en del styre oppgaver som også tar sin tid. Når småen har sovna som nå. ...og faktisk gubben også så er det utrolig hva. Man for til.
Nå blir det styre arbeid og en oppsummering av dagens foredrag før mat og legge tid. Har vel to timer på meg for småen skal ha mat![]()
Ja sitter i styre i Vestfold travforeningStyre oppgaver?
Jeg tørr nesten ikke diskutere i det hele tattVelger med omhu hvilke diskusjoner jeg blir med på, må innrømme det![]()
Og allerede nå er den informasjonen utdatert, 136 igjenJeg undervurderte oss litt, visst.![]()
Klarer dette med glans innen 22 !!Og allerede nå er den informasjonen utdatert, 136 igjen![]()