Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 uker idag, så håper det "verste" er over snartHvor langt er du på vei?.![]()
Jada, det er da litt å ta tak iDa hadde du nok å gjøre![]()
Jepp. Må finne en annen løsning mår Lillemor kommerKanskje kjekt å ha gutter akkurat da..
Ville blitt mindre populært å klippe det helt kort på jenta :')
Tror jeg også hadde det en gang som litenIkke vi hellerkun når jeg var liten
![]()
Ikke helt enda, snartSov godt![]()
Ha ha herligHar prøvd å lære mamma facetime.... Over facetime. Så langt har jeg sett inn i øret hennes.
Jeg gir opp![]()
Ok, skjønner! Skal definitivt testesEr jo mer havregryn enn mel i. Så jeg blir mett av 2 små. Ungene 1. Og de metter lenge. Så absolutt ikke noe dessert vil jeg sismaksmessig kanskje men. Bruker lite sukker i jeg da
![]()
Haha,de er så søte når de prøverHar prøvd å lære mamma facetime.... Over facetime. Så langt har jeg sett inn i øret hennes.
Jeg gir opp![]()
Ja den siste tiden har det blitt mye tullBruker hn lang tid på å sovne?
Ja fantastisk å få doen for seg selvhaha
Jeg har lagt megNå må jeg legge meg snart, sitter nesten og sover i sofaen
Jeg syns detDe var ikke så små da
Heldige deg!Har vært uten i 2 uker tror jeg. Kjøkkenet er snart klart, men mangler stuen lister og foringer (det er åpnet mellom stue og kjøkken) og mangler forøvrig lister på kjøkkenet også,snekkerne kommet tilbake etter neste uke,og ds gjør de vel ferdig det som står igjen i resten av huset også, så da har jeg "helt nytt" hus![]()
Skikkelige minibabyer johvordan kom de i forhold til termin?
De var ikke så små da
Håper det12 uker idag, så håper det "verste" er over snart![]()
Det hadde vært godtNei jeg tror det er tide med litt popcorn!?![]()
Min var 2.5 hanHehejeg har en nesten 4 kg som første og så har vekta på ungene bare gått nedover
med diabetes fikk jeg den minste
![]()
Sånn antilus spray bruker vi på MJ når det er "luse-sesong" og aldri håret ned i barnehage. Alltid i strekk av noe slagJepp. Må finne en annen løsning mår Lillemor kommer![]()