Skravletråd

JA vi er det. gjelder bare å få et godt system på alle klærne nå da.
Jeg satser på min søster er gravid snart så hun kan ta en del av det mine vokser ut av. Vil at noe skal brukes videre av de i familien , men har allerede gitt vekk mye.
Veldig fint å arve og kunne gi videre :) Vi har arvet litt, men ikke sånn voldsomt :)

Vi fikk masse arveklær i går IGJEN!! Har full garderobe til snuppa til hun er 6år!!!:eek::eek:

Var en del unisex oppi der også...noen grønne gensere og en fleece fra pop:D
Er jo koselig det - forutsatt at man har lagringsplass :P

Tinkafu har kanskje?
Hm ja kanskje? Vi har tinkafu den vi har nå til vanlig vogn, veldig fornøyd med den! Men bør vel ha på søskenvogna snart, hun er jo så lang, det er ikke lenge til hun kan ligge i bagen for bagen til søskenvogna er skikkelig liten!

Vi har det . Innredet garasje med varme og alt. Så der ligger klærne fint...men burde ryddet litt der...slenger det bare inn:P
Det er jo praktisk :) her er det bare carport :P

Har bod da, men den er full som den er - så må være litt kreativ med hvor vi skal lagre babytøy til nr2 :P

Et nok utviklingstrinn ja - her er vi såvidt tilbake i den rytmen du nevner (4-3-3-1-1 stort sett ), usikker på hvor lenge det vil vare..

Her sover poden - sover på siden med kattepus bak seg, får se om det hjelper ;)
Statet jo med at hun vekket ham ved å tråkke på han, glad hun hjalp med å få han til å sove igjen :P
Åå, søte pusen :) jeg savner å ha katt :)

Ferdig på kontroll :) 7005 g og 65 cm :D lagt på seg over 1 kg siden 7.3 :) HS var kjempefornøyd. Skjeler litt, så skal sjekke grundig med lege på 6 mnd (har egentlig ikke merka noe til det jeg).
Og ble rådet til å begynne med smaksprøver, sånn at han er klar for måltid ved 6 mnd. Foreslo havregrøt for det var visst fint å få testa/tilvenne gluten :)

Ferdig på kontroll :) 7005 g og 65 cm :D lagt på seg over 1 kg siden 7.3 :) HS var kjempefornøyd. Skjeler litt, så skal sjekke grundig med lege på 6 mnd (har egentlig ikke merka noe til det jeg).
Og ble rådet til å begynne med smaksprøver, sånn at han er klar for måltid ved 6 mnd. Foreslo havregrøt for det var visst fint å få testa/tilvenne gluten :)
Oi oi vokst godt da!! :D

Frøkna har begynt å snørre litt.. Hvordan vet jeg om hun er i ferd med å bli syk da :/ Skal jo ta vaksine i morgen..

Back
Topp