Det hørtes koselig ut jaHåper deti så fall vurderer jeg å vente med turen til litt senere, gå til biblioteket og hente mannen på jobb
koselig tur hvis det er sol ^^
Kontroll i morgen?
Mhm! Spent på hva hun veier nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes koselig ut jaHåper deti så fall vurderer jeg å vente med turen til litt senere, gå til biblioteket og hente mannen på jobb
koselig tur hvis det er sol ^^
Kontroll i morgen?
Ja, det morsomt å følge med!Det hørtes koselig ut ja
Mhm! Spent på hva hun veier nå![]()
Ja, det morsomt å følge med!
Når var sist dere veide?
Ja da skjønner jeg at det blir litt ekstra spennende!Lenge siden nå! Hun var 3,5 mnd![]()
Ja da skjønner jeg at det blir litt ekstra spennende!
Er for nysgjerrig og er inne til veiing sånn relativt ofte
Skal ikke på 5mndskontroll før i slutten av mnd, men vurderer å veie før det (var der 1.4 så kanskje ikke sååå viktig, men..)
Hva tror du hun veier nå?
Nei, er oftest sånn at man kun veier ved tvil.Her er hun jo i godt holdSå har ikke vært bekymret for vekt eller noe sånt så da har vi ikke veid så ofte
Selv om det er gøy da! Men helsestasjonen ligger ett stykke unna så da har jeg ikke giddet hehe
![]()
Aner virkelig ikke hva hun veier.. Hmmm.. 8,5 kg kanskje? 9?hehe.. Din da?
Huff, nei - det er jo vår nå! Spise litt ekstra appelsiner og litt tran?Litt vondt i halsen i dag.. hm hm.. det har jeg ikke tid til![]()
Jada det har vi vettuGod morgen og god mandag!
Håper dere har sovet godt
Har vel egentlig det, selv om jeg kunne ønske at dagen ikke trengte å starte halv seks. Men han var på våken, så da ble det til at vi sto opp![]()
God morgenGod morgenaltfor tidlig!
her starta dagen med bæsjelbleie ti over seksopp annenhver time i natt også :/ skal på 5 mnd kontroll i dag og det må jeg si jeg gruer meg litt til
Har dere planer?
Random innlegg...sett pm jeg har sendtHuff, nei - det er jo vår nå! Spise litt ekstra appelsiner og litt tran?![]()
Huff, nei - det er jo vår nå! Spise litt ekstra appelsiner og litt tran?![]()
Nei, er oftest sånn at man kun veier ved tvil.
Men pleier å reise inn bare for gøy som sagt - logger ikke vekten i systemet, bare noterer det for meg selv
Han var 8,1 i starten av mnd, tipper han bikker 8,5 ved slutten av denne uken (da har han passert 5mnd) og at han er 8,7 ved vaksinetid den 27de
Sa får vi se om vi har rett![]()
morningsGod morgen![]()
Det får man siHer er husarbeidet godt i gang. Ikke gjort noe av det i helgen da hoper det seg fort opp gitt.
Nesten ferdig med en kake.
Nei foreldre kan ikke bli sykLitt vondt i halsen i dag.. hm hm.. det har jeg ikke tid til![]()
Bra hos deremornings![]()