Skravletråd

Håper det :) i så fall vurderer jeg å vente med turen til litt senere, gå til biblioteket og hente mannen på jobb :) koselig tur hvis det er sol ^^

Kontroll i morgen?
Det hørtes koselig ut ja :)
Mhm! Spent på hva hun veier nå :)

Lenge siden nå! Hun var 3,5 mnd :o
Ja da skjønner jeg at det blir litt ekstra spennende!

Er for nysgjerrig og er inne til veiing sånn relativt ofte :P

Skal ikke på 5mndskontroll før i slutten av mnd, men vurderer å veie før det (var der 1.4 så kanskje ikke sååå viktig, men.. :P)

Hva tror du hun veier nå?

Ja da skjønner jeg at det blir litt ekstra spennende!

Er for nysgjerrig og er inne til veiing sånn relativt ofte :p

Skal ikke på 5mndskontroll før i slutten av mnd, men vurderer å veie før det (var der 1.4 så kanskje ikke sååå viktig, men.. :p)

Hva tror du hun veier nå?

Her er hun jo i godt hold :P Så har ikke vært bekymret for vekt eller noe sånt så da har vi ikke veid så ofte :) Selv om det er gøy da! Men helsestasjonen ligger ett stykke unna så da har jeg ikke giddet hehe :)
Aner virkelig ikke hva hun veier.. Hmmm.. 8,5 kg kanskje? 9? :o hehe.. Din da?

Litt vondt i halsen i dag.. hm hm.. det har jeg ikke tid til :P

Her er hun jo i godt hold :P Så har ikke vært bekymret for vekt eller noe sånt så da har vi ikke veid så ofte :) Selv om det er gøy da! Men helsestasjonen ligger ett stykke unna så da har jeg ikke giddet hehe :)
Aner virkelig ikke hva hun veier.. Hmmm.. 8,5 kg kanskje? 9? :o hehe.. Din da?
Nei, er oftest sånn at man kun veier ved tvil.

Men pleier å reise inn bare for gøy som sagt - logger ikke vekten i systemet, bare noterer det for meg selv :)

Han var 8,1 i starten av mnd, tipper han bikker 8,5 ved slutten av denne uken (da har han passert 5mnd :)) og at han er 8,7 ved vaksinetid den 27de

Sa får vi se om vi har rett :P

God morgen og god mandag!
Håper dere har sovet godt :)

Har vel egentlig det, selv om jeg kunne ønske at dagen ikke trengte å starte halv seks. Men han var på våken, så da ble det til at vi sto opp :)
Jada det har vi vettu:)
Det er litt tidlig ja.

Huff, nei - det er jo vår nå! Spise litt ekstra appelsiner og litt tran? :p

Hehe ja god ide! Det er vel lillegutt som har smitta meg, han var syk i helgen. Men foreløpig bare litt vondt i halsen da, så satser på det ikke blir noe ut av det :D

Nei, er oftest sånn at man kun veier ved tvil.

Men pleier å reise inn bare for gøy som sagt - logger ikke vekten i systemet, bare noterer det for meg selv :)

Han var 8,1 i starten av mnd, tipper han bikker 8,5 ved slutten av denne uken (da har han passert 5mnd :)) og at han er 8,7 ved vaksinetid den 27de

Sa får vi se om vi har rett :p

En god plugg du har du også da hehe :) <3

Her er husarbeidet godt i gang. Ikke gjort noe av det i helgen da hoper det seg fort opp gitt.
Nesten ferdig med en kake.

Back
Topp