Skravletråd

Slakt-i-sofamodus :)

Ble ikke tur i skogen eller svømming, de vi skulle med fikk litt magetrøbbel..

Men vi kom oss nå ut og koste oss med tur og nydelig vårvær :)
Håper alle har hatt en fin søndag :)

Godt dere har kost dere for det.
Vi har kost oss masse:D

Hei:) har alle hatt en fin helg?
Her har vi hatt en fin helg:)
Må skryte litt ekstra av lillegutt i dag som sovna med sutt i munn:) riktig nok ved siden av meg men allikavel:D et steg i riktig retning:D
Hurra!! ka sutt var det da:)?
Kjempe kos helg her:)

Hei:) har alle hatt en fin helg?
Her har vi hatt en fin helg:)
Må skryte litt ekstra av lillegutt i dag som sovna med sutt i munn:) riktig nok ved siden av meg men allikavel:D et steg i riktig retning:D
Veldig fin ja, bortsett fra syk lillegutt i går men han var mye bedre i dag :)
Så bra med smokken :)

Slakt-i-sofamodus :)

Ble ikke tur i skogen eller svømming, de vi skulle med fikk litt magetrøbbel..

Men vi kom oss nå ut og koste oss med tur og nydelig vårvær :)
Håper alle har hatt en fin søndag :)
Høres ut som en fin dag likevel, så skjønn han er, så bilde i hengekøya akkurat :)

God morgen og god mandag!
Håper dere har sovet godt :)

Har vel egentlig det, selv om jeg kunne ønske at dagen ikke trengte å starte halv seks. Men han var på våken, så da ble det til at vi sto opp :)

God morgen og god mandag!
Håper dere har sovet godt :)

Har vel egentlig det, selv om jeg kunne ønske at dagen ikke trengte å starte halv seks. Men han var på våken, så da ble det til at vi sto opp :)
God morgen :) altfor tidlig!
her starta dagen med bæsjelbleie ti over seks :P opp annenhver time i natt også :/ skal på 5 mnd kontroll i dag og det må jeg si jeg gruer meg litt til :(
Har dere planer?

God morgen :) altfor tidlig!
her starta dagen med bæsjelbleie ti over seks :P opp annenhver time i natt også :/ skal på 5 mnd kontroll i dag og det må jeg si jeg gruer meg litt til :(
Har dere planer?
Ajaj, synes jeg får lite søvn men innser at det er luksus med 3t mellom hvert måltid!

Hvorfor gruer du deg til kontroll?

Ingen store planer - vaske litt klær, gå tur. Vurderer en tur på biblioteket :)

Ajaj, synes jeg får lite søvn men innser at det er luksus med 3t mellom hvert måltid!

Hvorfor gruer du deg til kontroll?

Ingen store planer - vaske litt klær, gå tur. Vurderer en tur på biblioteket :)
Hadde jo så fin søvnrytme før.. En langstrekk og så 2-3 timer etter det. Men nå er det mellom 1 og 2 1/2 time :/ sikkert utviklingstrinn :)
Gruer for vaksinen :P så fælt når han får vondt :(
Høres ut som en koselig dag det :) vi har vært ut på tur allerede. Sol og 3 grader :) lille sove bare 10 min etter at vi kom hjem da ;) typisk :P

Back
Topp