Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner, det der er drygt... sover hun mye på dagen da? Mi blir 7måneder om ei uke, og har til nå heldigvis vært enkel å legge for det meste, men våkner da hver 3-4time gjennom hele natta og roer seg ikke før hun får pupp. Så om det for at hun spiser for lite i løpet av dagen eller hva hun våkner aner jeg ikke. Men syns hun sov bedre før hun begynte med mat, fullammet frem til hun var nesten 6måneder.Mi våkner hver time og har gjort det i mange mnd... I kveld skulle hun ikke ammes i søvn, skulle bare ikke sove.. Stuptrøtt og sinnafått for mye frisk luft kanskje...
Hater når det skjerSovnet men ble vekket av noe leven utesovnet helsigvis igjen etter det..
Her må vognen trilles for at han skal sovne der og han våkner lett om vi flytter han fra vognen:-/Åh, så herlig daMini her har vært sånn i noen dager også, sover i vognbagen sin på stua, også bærer vi henne ned når vi skal legge oss
![]()
Skulke gjerne ha kommet med et magisk triks, men det har jeg desverre ikkeHvorfor kan ikke babyen min sove???? Slitsom er hun i kveld.. Bare gråter og er "vanskelig"
Tips til å få baby til å sovne samt sove hele natta mottas med stor takk før
Man blir gal her
Nei 179000Hva når du da? 180 000?
Går greitOh så kjedelig da
Må på sparkjøp. Ellers ingenting. Der da?Hva er planene for i morgen da?
Oi da. Blir det bare dag og kveld på deg nå da?Går greitsiste nattevakt på lang, lang tid! Kanskje for alltid
![]()
Ufattelig tregt systemJa det har sannelig tatt sin tid i byråkratiet![]()
Ufattelig tregt systemJa det har sannelig tatt sin tid i byråkratiet![]()
Haha, ja ok! Er mylig det blirnmere på meg da. Mannen er fanatisk, jeg er litt interessert, men ikke då veldig. Heier og følger med på på lsget mitt daHa ha blir nok automatisk mindre innlegg her inne nå som fotballsesongen er i gang
De andre har jeg ikke smaktFindus sin God gammeldags er helt grei, men de andre klarer jeg ikke å spise![]()
Deilig! Hvir jobber du?Hjemme fra jobb![]()
Hatt en fin dag?Hjemme fra jobb![]()
Absolutt! Klager ikkeDeilig![]()
Uff, da er det litt verre.. :/ Mini her er 10 mnd og har sovet slik siden vi kom hjem fra sykehuset omtrent. Nå holder hun på med noen tenner, så tror det er det som plager henne..Her må vognen trilles for at han skal sovne der og han våkner lett om vi flytter han fra vognen:-/