Jippi, så braÆæhda har vi montert den nye stolen, vært på en liten kjøretur, J elsker stolen
woop woop
Hva slags stol er det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, så braÆæhda har vi montert den nye stolen, vært på en liten kjøretur, J elsker stolen
woop woop
God bedring til snuppaHeititter innom
N skulle kose mormor idag, men hun gråt og var sikkelig lei seg i natt. Hun har fått feber :/ går i bhg.. Derfor hun sov lenge igår. Ikke spist enda, men flink jente og drikker litt dapappaen skal kjøpe is og lett middag idag
Været som er så fint idag :/ hva er deres planer?![]()
Godt man er forskjelligeOi, det var tidlig!19 år?!
Må være topp å både være gift og barn før man fyller 30
Jeg fikk førstemann da jeg var 32![]()
Stjålet håndveske eller no??Har ikke vært noen krise.
Telefonen var gammel, og jeg hadde mulighet for å legge ut for oss begge.
Ha vært hos politiet og anmeldt forholdet siden reiseforsikringen også dekker id-tyveri og dersom det blir aktuelt så må man anmelde det for å kunne bruke den.
Høres jo ut som dere har det helt optimalt! Regner med været er bra også, siden du har sittet ute og drukket kaffe?tvang henne ut en turhar sittet på trappen og drukket kaffe og spist kjeks
Nå er hun på skate banen med søskenbarnet på 14 for å få tiden til å gå
![]()
Godt dere holdt hodet kaldt og fikk ordnet sånne praktiske tingHar ikke vært noen krise.
Telefonen var gammel, og jeg hadde mulighet for å legge ut for oss begge.
Ha vært hos politiet og anmeldt forholdet siden reiseforsikringen også dekker id-tyveri og dersom det blir aktuelt så må man anmelde det for å kunne bruke den.
Ja, 19 år . Var det året jeg fylte 20 da, (fyller i november giftet oss i mars )Oi, det var tidlig!19 år?!
Må være topp å både være gift og+ barn før man fyller 30
Jeg fikk førstemann da jeg var 32![]()
Ja, det er herligHøres jo ut som dere har det helt optimalt! Regner med været er bra også, siden du har sittet ute og drukket kaffe?
Det har vi gjortTakk. Er på håndballcup med R. Faren dro med L. Kos dere på cup dere å![]()
Vi skulle på cup i osloHvor skal dere?
De aller fleste hvertfallSyns den var kjempebra!! Har du sett alle Beck-filmene?
Så bra daJa, det er herligkunne gjerne hatt litt mindre vind, men så lenge det er sol er jeg fornøyd
![]()
Tuppa er nå i bursdag og er kjempe fornøyd med at mamma er hjemme![]()
Har hatt en veldig fin dag så langtHåper dere har en deilig dag![]()
God dag sier jegGoood morgen!![]()
Sett filmen som heter Gunvald?De aller fleste hvertfall
Flink du erDa har vi montert og hoppa på trampolina.. Babyen har sovet hele tiden.. Vi har rydda ute og fått frem endel utemøbler.. Samt avslapping i sola.. Livet er herlig asså!
Brukte kun 40 min på trampolina.. Slet litt med sikkerhets nettet da. Men så er jeg litt for kort til å nå opp så blir litt akrobatisk![]()
Kos dere i solaDa får vi tusle ut en tur i finværet![]()
Mange som er ute idagNu skal vi spise litt senlunsj før hele familien skal finne nærmeste lekeplass for å kose oss i vårsola som endelig bestemte seg for å dukke opp på her og![]()
Var herligKos dere i sola![]()