Skravletråd April

Får ikke quote det andre innlegget... :/

Vi gjør ikke mye,har kostet og ryddet etter mannen,tuppa skal i karnevalsbursdag kl 14 og venter fælt på det, så hun sier nei til alt annet :p
Er så irritetende når det skjer!

Artig med karnevalsbursdag da! Hehe, såklart gjør hun det da ;)

Da har vi montert og hoppa på trampolina.. Babyen har sovet hele tiden.. Vi har rydda ute og fått frem endel utemøbler.. Samt avslapping i sola.. Livet er herlig asså!

Brukte kun 40 min på trampolina.. Slet litt med sikkerhets nettet da. Men så er jeg litt for kort til å nå opp så blir litt akrobatisk :p

Nu skal vi spise litt senlunsj før hele familien skal finne nærmeste lekeplass for å kose oss i vårsola som endelig bestemte seg for å dukke opp på her og :P

Da nærmer ferien seg slutten.
Ca 20 og sol nå og om et par timer drar vi til flyplassen

Er så irritetende når det skjer!

Artig med karnevalsbursdag da! Hehe, såklart gjør hun det da ;)
tvang henne ut en tur :p har sittet på trappen og drukket kaffe og spist kjeks :) Nå er hun på skate banen med søskenbarnet på 14 for å få tiden til å gå :p

Å så frø med tre hjelpere var to for mye til å holde kontroll og vips skulle vannkanna fylles uten at jeg hadde kontroll og.... Ja. Jeg ble våt og alt ble vått.

Hehe :p jeg tenker liksom ikke så mye over det :p mannen er snart 34 og jeg tror jeg er like gammel som han :p

Egentlig så syns jeg det er greit å få noen år til på ryggen, siden jeg giftet meg da jeg var 19 er jeg så lei av å forklare og unnskylde min unge alder, nå er jeg 27 (28 i år ) og det er greit å være gift og ha barn osv :)
Må du unnskylde deg for at du valgte å etablere deg tidlig ? Folk altså!

Back
Topp