Jeg har slutta å se da jeg skjønte at jeg ikke vil klare å strikke uansettIkke det lureste å se på strikkeklær når man skal spare penger
Har lyst på alt jeg ser jo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har slutta å se da jeg skjønte at jeg ikke vil klare å strikke uansettIkke det lureste å se på strikkeklær når man skal spare penger
Har lyst på alt jeg ser jo![]()
På en strand på mauritiusSånn ja , hvor giftet dere da?
Vi vsr enige om å ikke gifte oss, men så bare hoppet vi i det,siden vi flyttet til Asia.
Haha morsomrEr ikke så lett å strikke når katten har fått sansen for strikketøyet
Får legge det vekk å se på grimm i stedet![]()
Er det jeg også gjør.Jeg ligger henslengt på sofaen og vurderer det samme..
Du har ryddet for myeJeg blir gal
Vet vi skal ha noen skalljakker liggende men finner jeg de.. å nei da
Ha ha ha ja jeg vetDu har ryddet for mye![]()
JaaDet er jo slikt med film som er basert på bøker. Blir like skuffa vær gang:/
bare følelsen, som jeg ikke orker forfølge videre, av at det var kritikk av min reaksjon og tolkning av besøkende barns oppførsel.Hva da???
Oii! Nå spør du vannskelig for vi har ikke satt oss så inn i den ennå. Men jeg lurer på om man ikke kan detHerlig! Kan man justere lengden på isofix festene på den? Vi er på jakt etter en stol som bygger lite i både lengde og bredde...
God nattNatta jenter skal tidlig opp og ta stallen sov godt
19 hadde passet best for megMulig den starter 18 wller 19
Ikke santHaha.. Morsomt med katter når en prøver å strikke
Da må jeg innom der.
Rød, blå eller gråHe he
Hva alags farger står det mellom da?
Heldigvis er det ikke jeg som tar meg av den jobbenJeg har slutta å se da jeg skjønte at jeg ikke vil klare å strikke uansett![]()
Jeg hoppet jo over noen sider, men hadde fått med meg litt av samtalene om dette temaet.bare følelsen, som jeg ikke orker forfølge videre, av at det var kritikk av min reaksjon og tolkning av besøkende barns oppførsel.
Som sagt, trolig bare måten jeg leste det på, som jeg velger å ikke tolke sånn. Og altså bare et sideblikk på "folk dømmer så lett", det avhenger også av hvordan man velger å lese det som man anser som fordømmende
ekke det typisk :/Tja ikke jeg. Hadde tenkt å se på serie og kose meg med scrapping men for øyeblikket prøver vi å få L til å sove. Men han er lys våken.
kjenner til denSovet lite i det siste da![]()
nattaNei, da logger jeg sånn halvveis av. Kos dere i kveld folkens![]()
slapper av Med godisSløver i sofaen.. Må ut å rydde inn av bilen snart..
Du?
uff daJeg er veldig trøtt iallefall... Og fryser...
må jeg åLurer på om jeg skal finne senga snart
NattaNatta jenter skal tidlig opp og ta stallen sov godt
Hehe er de ferdig lagt da?19 hadde passet best for meg![]()