Skravletråd April

Ikke det lureste å se på strikkeklær når man skal spare penger :eek:
Har lyst på alt jeg ser jo :rolleyes:
Jeg har slutta å se da jeg skjønte at jeg ikke vil klare å strikke uansett:)

bare følelsen, som jeg ikke orker forfølge videre, av at det var kritikk av min reaksjon og tolkning av besøkende barns oppførsel.

Som sagt, trolig bare måten jeg leste det på, som jeg velger å ikke tolke sånn. Og altså bare et sideblikk på "folk dømmer så lett", det avhenger også av hvordan man velger å lese det som man anser som fordømmende

Herlig! Kan man justere lengden på isofix festene på den? Vi er på jakt etter en stol som bygger lite i både lengde og bredde...
Oii! Nå spør du vannskelig for vi har ikke satt oss så inn i den ennå. Men jeg lurer på om man ikke kan det :) vet ikke om mannen har montert den ennå.

bare følelsen, som jeg ikke orker forfølge videre, av at det var kritikk av min reaksjon og tolkning av besøkende barns oppførsel.

Som sagt, trolig bare måten jeg leste det på, som jeg velger å ikke tolke sånn. Og altså bare et sideblikk på "folk dømmer så lett", det avhenger også av hvordan man velger å lese det som man anser som fordømmende
Jeg hoppet jo over noen sider, men hadde fått med meg litt av samtalene om dette temaet.
Men sikkert ikke fått med meg akkurat det.
:-)

Tja ikke jeg. Hadde tenkt å se på serie og kose meg med scrapping men for øyeblikket prøver vi å få L til å sove. Men han er lys våken.
ekke det typisk :/
Sovet lite i det siste da:p
kjenner til den
Nei, da logger jeg sånn halvveis av. Kos dere i kveld folkens :)
natta :)
Sløver i sofaen.. Må ut å rydde inn av bilen snart..

Du?
slapper av Med godis
Jeg er veldig trøtt iallefall... Og fryser...
uff da :(
Lurer på om jeg skal finne senga snart
må jeg å
Natta jenter skal tidlig opp og ta stallen sov godt
Natta :)

Back
Topp