Skravletråd April

Hei :D titter innom :)
N skulle kose mormor idag, men hun gråt og var sikkelig lei seg i natt. Hun har fått feber :/ går i bhg.. Derfor hun sov lenge igår. Ikke spist enda, men flink jente og drikker litt da :) pappaen skal kjøpe is og lett middag idag

Været som er så fint idag :/ hva er deres planer? :)
God bedring til snuppa:)
Her koser vi oss hjemme i sofa og ute på veranda:)

tvang henne ut en tur :p har sittet på trappen og drukket kaffe og spist kjeks :) Nå er hun på skate banen med søskenbarnet på 14 for å få tiden til å gå :p
Høres jo ut som dere har det helt optimalt! Regner med været er bra også, siden du har sittet ute og drukket kaffe?

Har ikke vært noen krise.
Telefonen var gammel, og jeg hadde mulighet for å legge ut for oss begge.
Ha vært hos politiet og anmeldt forholdet siden reiseforsikringen også dekker id-tyveri og dersom det blir aktuelt så må man anmelde det for å kunne bruke den.
Godt dere holdt hodet kaldt og fikk ordnet sånne praktiske ting :)

Oi, det var tidlig!:D 19 år?!
Må være topp å både være gift og+ barn før man fyller 30:)
Jeg fikk førstemann da jeg var 32:P
Ja, 19 år . Var det året jeg fylte 20 da, (fyller i november giftet oss i mars )
Var 23 når jeg fikk første og nå 27 med andre. Jeg har alltid sagt jeg skal være ferdig med barn innen jeg er 30,og det klarer jeg med god margin siden jeg bare skal ha 2 :p

Høres jo ut som dere har det helt optimalt! Regner med været er bra også, siden du har sittet ute og drukket kaffe?
Ja, det er herlig :D kunne gjerne hatt litt mindre vind, men så lenge det er sol er jeg fornøyd :)
Tuppa er nå i bursdag og er kjempe fornøyd med at mamma er hjemme ;)

Ja, det er herlig :D kunne gjerne hatt litt mindre vind, men så lenge det er sol er jeg fornøyd :)
Tuppa er nå i bursdag og er kjempe fornøyd med at mamma er hjemme ;)
Så bra da :) Her er det ikke så mye vind, men egentøig ganske mye skyer. Men sola titter frem innimellom og da er det superdeilig :)

Jeg er strålende sol og vi nyter, men nå sitter jeg inne og ammer babyen. Det er skarp luft likevel, så like greit å ta det inne. Men hun virker trøtt, så jeg går kanskje en trilletur etterpå

Da har vi montert og hoppa på trampolina.. Babyen har sovet hele tiden.. Vi har rydda ute og fått frem endel utemøbler.. Samt avslapping i sola.. Livet er herlig asså!

Brukte kun 40 min på trampolina.. Slet litt med sikkerhets nettet da. Men så er jeg litt for kort til å nå opp så blir litt akrobatisk :p
Flink du er:D
Deilig å holde på ute!

Back
Topp