Åh, så herlig daJa men han var urolig han også i kveld:-/. Gubben gikk med han og sang/bysset litt på han. Da han ble rolig la vi han ned og han la seg godt inntil meg og sovnet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så herlig daJa men han var urolig han også i kveld:-/. Gubben gikk med han og sang/bysset litt på han. Da han ble rolig la vi han ned og han la seg godt inntil meg og sovnet![]()
Hva gjør dere ikveld, noen som vet om det er noe spennende på tv?Absolutt. Flott helg med flott værFornøyd med helgen som har vært?
Ååja, du skal få deg et sånn annet liv ja..He he sånn annet liv![]()
Ser 71 grqder nord herI dag fikk jeg med pappaen ut på trilletur, så fikk oss et par timer med frisk luft og sol sammenKjempe deilig
![]()
Og nå har jeg endelig funnet godstolen etter å fått lillegull til å sove, fått spist, og min kjære er ute å mekker på en bil! Så totalt stillhet her nåHva gjør dere ikveld, noen som vet om det er noe spennende på tv?
Tror jeg må det jaÅåja, du skal få deg et sånn annet liv ja..
Ganske deilig. Greit vær! Trilla tur idag, og slappa mye av egentligAbsolutt. Flott helg med flott værder da?
Jaja, ok... du får gjøre som du vil (ikke gjør det)Tror jeg må det ja![]()
Ha ha blir nok automatisk mindre innlegg her inne nå som fotballsesongen er i gangJaja, ok... du får gjøre som du vil (ikke gjør det)![]()
Åhh ja, det er ikveld ja.....Hvor er de kommet nå? For et par helger siden var de på hjemplassen min å klatret i fjellaSer 71 grqder nord her
Jeg måtte amme mi i søvn ikveld, lå bare å sutra og sparket i dyna...Hatt bare to små dupper i hele dag, så tror hun var overtrøtt, så da hun endelig sovnet på puppen var det bare å legge henne i senga og hun var helt borte! Men sove hele natta har tips trenger jeg å, her går det 3-4timer å så skal hun ha pupp igjen![]()
Hvor gammel er hun?
Er hun gammel? Vil bare komme og gi deg en god klem♡
DeiligGanske deilig. Greit vær! Trilla tur idag, og slappa mye av egentlig![]()
Stemmer. Hun er litt eldre enn mi. Hvordan vanskelig er hun? Overtrøtt eller hvordan?Hun er 10 mnd.. Føler jeg har prøvd alt men søvna er og blir elendig!! Er så glad mannen skal ta henne på kveld og natt fremover! Bare han kommer hjem først![]()