Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nattevakter til og med ja.. hvor mange frihelger har du i mnd ?Nei har jobbehelg
Nattevakter..
Ja det er det absoluttHehe, ja. Men absolutt deilig å komme seg ut også kjenner jeg![]()
Æsj da. Det er kjiptJeg ble veldig sint. Men midt oppi dette så klarte han å miste kortholder med førekort![]()
Kjempe fin dag i grunnYes har det
Du da?
Eneste godene min mann har er vel taekwondo trening, han er instruktør. Får hjelp en gang i blandt. Om humøret er på rett plassMannen her tilbyr seg aldri å ta barna så jeg får hvile innimellom heller. Svarer likt som din. I følge ham hviler man ikke uten å sove..
Nå får han faktisk ingen "goder" heller da. Som f.eks dra på fisketurer osv.
He he enig med deg jaKjempe fin dag i grunnfått gjort en god del. Men steike godt med kveld og sofa tid
![]()
Hadde i grunnen det ja..Haha, ja hadde blitt en trasig verden![]()
Ikke gøy at han ble borteJa det har vi
Jeg måtte amme mi i søvn ikveld, lå bare å sutra og sparket i dyna...Hatt bare to små dupper i hele dag, så tror hun var overtrøtt, så da hun endelig sovnet på puppen var det bare å legge henne i senga og hun var helt borte! Men sove hele natta har tips trenger jeg å, her går det 3-4timer å så skal hun ha pupp igjenHvorfor kan ikke babyen min sove???? Slitsom er hun i kveld.. Bare gråter og er "vanskelig"
Tips til å få baby til å sovne samt sove hele natta mottas med stor takk før
Man blir gal her
Livet er jo her...?!Jeg må få meg ett liv ser jeg. 3000 innlegg denne mnd
Hehe, det kan jeg være enig i. Kos deg med detKjempe fin dag i grunnfått gjort en god del. Men steike godt med kveld og sofa tid
![]()
Er godt vi er enigHe he enig med deg ja
Det skal jegHehe, det kan jeg være enig i. Kos deg med det![]()
Det hørtes deilig ut! Men må innrømme jeg har det ganske fint i sofaen ogsåStikker ut og sykler litt jeg ;-)
Snakkes :-D
Håpløse menn altsåEneste godene min mann har er vel taekwondo trening, han er instruktør. Får hjelp en gang i blandt. Om humøret er på rett plass![]()
Meldt regn igjen her uti uka tror jegDet er deilighåper det varer!
He he sånn annet livLivet er jo her...?!Eller... hvordan var det nå igjen...
Fornøyd med helgen som har vært?Det skal jeg![]()
He he er best detEr godt vi er enig![]()