Skravletråd April

Mannen her tilbyr seg aldri å ta barna så jeg får hvile innimellom heller. Svarer likt som din. I følge ham hviler man ikke uten å sove..
Nå får han faktisk ingen "goder" heller da. Som f.eks dra på fisketurer osv.
Eneste godene min mann har er vel taekwondo trening, han er instruktør. Får hjelp en gang i blandt. Om humøret er på rett plass :p

Hvorfor kan ikke babyen min sove???? Slitsom er hun i kveld.. Bare gråter og er "vanskelig"

Tips til å få baby til å sovne samt sove hele natta mottas med stor takk før
Man blir gal her
Jeg måtte amme mi i søvn ikveld, lå bare å sutra og sparket i dyna...Hatt bare to små dupper i hele dag, så tror hun var overtrøtt, så da hun endelig sovnet på puppen var det bare å legge henne i senga og hun var helt borte! Men sove hele natta har tips trenger jeg å, her går det 3-4timer å så skal hun ha pupp igjen :P

Eneste godene min mann har er vel taekwondo trening, han er instruktør. Får hjelp en gang i blandt. Om humøret er på rett plass :p
Håpløse menn altså:p Jeg begynner nesten å bli mannevond. Trua med å kjøpe en stor flatpakke på IKEA, bare for å re opp i pappeska ut på trappa til ham:p Så spørs om jeg må gjøre det, kanskje han skjerper seg litt da:p

Back
Topp