Skravletråd April

Ja. Nest sjefen er dog søstra mi og da :p haha.men koselig sjefen stakk innom og :)
Åh, håper hun ikke blir lenge dårlig :)
åja hehe :p ja det er jo ikke ofte skjer :)
håper ikke det :) ganske høy feber enda. i natt gråt henne og jeg måtte ligge å holde rundt henne så hun hadde ryggen mot mannen og ansiktet mot meg. stakkars jenta mi <3

åja hehe :p ja det er jo ikke ofte skjer :)
håper ikke det :) ganske høy feber enda. i natt gråt henne og jeg måtte ligge å holde rundt henne så hun hadde ryggen mot mannen og ansiktet mot meg. stakkars jenta mi <3
Ikke godt når de små er syke nei :(

Det ble etter ungenes valg små tagetes (nabojenta, så de vil hun vel ha etterhvert. Noen av dem i alle fall) agurk, min datter som endte med å så åtte, jeg hadde tenkt fire. Og fire typer salat sådd altfor tett, guttungen en og jeg tre. Og angrer allerede på hvor lite plass de fikk.

Solsikker skulle vi så, men glemte at de skal ligge i vann et døgn.

To sorter til med tomat har jeg plukket ut (har sikkert ti til...) Og et par sorter salat samt gressløk, minimais og et par ting til. Ja, og gulrot, både oransje og lilla. Noe av dette skal jeg så en dag mens ungene er på skole/bhg og noe skal jeg så med mine håpefulle, etter forberedelser. Legge solsikkefrø i vann f.eks
Så artig:D og mye forskjellig!
Flink du er:D
Jeg har skikkelig lyst på drivhus:)

Hmm, vi har mat som kan grilles til middag i dag... Men mannen ser brannkamp da, vet ikke hvordan det blir med maten. Lillesøster sover på meg, men med 2% på mobilen må jeg uansett reise meg...
2% er ikke mye:P
Håper du har fått ladet og spist:)

Absolutt! :) Junior er iallefall storfornøyd med middagen. Pølser er favoritten;)
Pasta og kjøttboller er jo storveis! Vi hadde tomatsuppe med kjøttboller i tidligere i uka, til barnas store glede:p
Ja gutta elsker sånn mat:D
Imorgen blir det fisk...i en eller annen form:)

Ikke godt når de små er syke nei :(
nei :( <3 igår sov henne nesten 3 timer på dagen. hun sov fra 15:30-18:18 og henne sovnet ved midnatt igjen så da skjønte jeg at henne var syk. så våknet hun i 4 tiden og var veldig lei seg. hun kokte og er fortsatt varm :( gir paracet om feberen blir for høy selvsagt. har ikke villet plage henne med måling idag :)

Har ikke blitt mye hvile :( gubben har heller ikke tilbudt seg en eneste gang å ta henne så jeg kan få slappe av "ikke min feil at du ikke får sove"
Nei nei.
Mannen her tilbyr seg aldri å ta barna så jeg får hvile innimellom heller. Svarer likt som din. I følge ham hviler man ikke uten å sove..
Nå får han faktisk ingen "goder" heller da. Som f.eks dra på fisketurer osv.

Back
Topp