Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til fradelingen av tomtene dere holdte på med? Snart ferdig med prosessen?Imorgen skal jeg en tur til legen, tirsdag skal jeg ha oppmåling av noen tomter
Ellers ingenting![]()
Ooo! Kos dere masse!Mannen legger ungene, så nu skal jeg lete opp på oppskrifter til en sjokoladekake vi kan kose oss med i kveld!![]()
Så artig at storebror sykler uten problemerHei :-D
I dag har vi fikset sykler, og ungene har syklet.
Endelig satte storebror seg bare på sykkelen og syklet avgårde :-D
I fjor slet han fælt og hatet å sykle. Nå gikk det som en lek og det var gøy ;-)
Han har øvd på bremsing og svinging. Neste er nedoverbakke og på fortau med folk rundt seg![]()
Endelig passet også balansesykkelen til frøkna, og hun syklet også masse.
Jeg har fikset min sykkel også, så i morgen blir det sykkelvogn for å levere unger og komme seg på jobb
I mangel av bilen...
Og jeg tok med ungene ned på fotballbanen her og så på litt fotballcup mens vi spiste is og vafler.
Hei hvor det går1600 innlegg til jeg når 70 000![]()
Ja til fradeling og kartlegging av grenserTil fradelingen av tomtene dere holdte på med? Snart ferdig med prosessen?
Ha en fin kveld i sofaKveldsmat på kb så senga.
Jeg skal ligge i sofaen.
Hva når du da? 180 000?Hei hvor det går
Jeg har nesten det samme igjen til litt rundt tallmangler 1681
![]()
Oh så kjedelig daHa en fin kveld i sofa
Her er det jobb..
Hvor gammel er hun?Hvorfor kan ikke babyen min sove???? Slitsom er hun i kveld.. Bare gråter og er "vanskelig"
Tips til å få baby til å sovne samt sove hele natta mottas med stor takk før
Man blir gal her
Det er detMine ogsåmen det er ganske deilig!
Ja det har sannelig tatt sin tid i byråkratietJa til fradeling og kartlegging av grenser
Snart i mål heldigvisetter 3 år er det jaggu på tide...
Er hun gammel? Vil bare komme og gi deg en god klem♡Hvorfor kan ikke babyen min sove???? Slitsom er hun i kveld.. Bare gråter og er "vanskelig"
Tips til å få baby til å sovne samt sove hele natta mottas med stor takk før
Man blir gal her
Det er detPerfekt søndagskveld![]()
Så koseligHer sover mini i armkroken min og ser ut som gubben sovnet ved siden av![]()
Findus sin God gammeldags er helt grei, men de andre klarer jeg ikke å spiseSynes ikke den fra frysedisken er så verst jeg![]()
Ai! Det er ikke særlig godt på kvelden.Begge deler tror jeg