Yes leste på kindleVar nok deilig ja
Leste du bok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes leste på kindleVar nok deilig ja
Leste du bok?
Kos dere med sjokoladekakeMannen legger ungene, så nu skal jeg lete opp på oppskrifter til en sjokoladekake vi kan kose oss med i kveld!![]()
Så bra han syklet avgårdeHei :-D
I dag har vi fikset sykler, og ungene har syklet.
Endelig satte storebror seg bare på sykkelen og syklet avgårde :-D
I fjor slet han fælt og hatet å sykle. Nå gikk det som en lek og det var gøy ;-)
Han har øvd på bremsing og svinging. Neste er nedoverbakke og på fortau med folk rundt seg
Endelig passet også balansesykkelen til frøkna, og hun syklet også masse.
Jeg har fikset min sykkel også, så i morgen blir det sykkelvogn for å levere unger og komme seg på jobb
I mangel av bilen...
Og jeg tok med ungene ned på fotballbanen her og så på litt fotballcup mens vi spiste is og vafler.
Ja det var så flott. Han slet så fælt i fjor. Nå håper jeg at det blir lettere å få han med på sykling denne sommeren.Så bra han syklet avgårde![]()
Koster jo litt jaMannen har lovet meg i vitners nærvær.
Vitnene mener dog at i fjor (gravid og bare sov) og i år (baby) ikke er rett tid. I fjor sov jeg, sant nok. I år har jeg derimot tid! (men mannen har ikke jobb. Så det er feil tid å investere i slikt)
Hurra, så deiligDet endte 1-0 og grillet kylling og svinefilet med ris og salat er inntatt
Hahaha ikke slite deg helt ut nå da:-DDu vet du begynner å dra på årene når man kommer hjem fra cup og er mer sliten enn ungene![]()
Her har jeg en sovende mini i armkroken ❤Middag spist.
Lillesøster trøtt som.bare det så jeg vurderer tidlig legging.
Heldig du erDæsken. Fått brunfarge og greier![]()
Min er ikke så glad i sykling han hellerJa det var så flott. Han slet så fælt i fjor. Nå håper jeg at det blir lettere å få han med på sykling denne sommeren.
Synes ikke den fra frysedisken er så verst jegSå lenge den er hjemmelagetDen fra frysedisken kan du få gratis av meg
![]()
Her sover mini i armkroken min og ser ut som gubben sovnet ved siden avLeggetid for søte små.. Skal sitte godt plantet i sofaen mellom vasking og bretting av klær!![]()
Rolig hos deg daHer sover mini i armkroken min og ser ut som gubben sovnet ved siden av![]()
Hahaha ikke slite deg helt ut nå da:-D
Oooh, det er digg!Dæsken. Fått brunfarge og greier![]()
Hva snakker dere om?Synes ikke den fra frysedisken er så verst jeg![]()
Jeg ammer henne nå, hun sover nesten.Da sover hun sikkert nå![]()
God kveldHei :-D
I dag har vi fikset sykler, og ungene har syklet.
Endelig satte storebror seg bare på sykkelen og syklet avgårde :-D
I fjor slet han fælt og hatet å sykle. Nå gikk det som en lek og det var gøy ;-)
Han har øvd på bremsing og svinging. Neste er nedoverbakke og på fortau med folk rundt seg![]()
Endelig passet også balansesykkelen til frøkna, og hun syklet også masse.
Jeg har fikset min sykkel også, så i morgen blir det sykkelvogn for å levere unger og komme seg på jobb
I mangel av bilen...
Og jeg tok med ungene ned på fotballbanen her og så på litt fotballcup mens vi spiste is og vafler.
Hadde nesten det jeg også, så jeg tok henne på badet og legger henne nå.Her har jeg en sovende mini i armkroken ❤