Skravletråd April

Ja men han var urolig han også i kveld:-/. Gubben gikk med han og sang/bysset litt på han. Da han ble rolig la vi han ned og han la seg godt inntil meg og sovnet :-)
Åh, så herlig da:) Mini her har vært sånn i noen dager også, sover i vognbagen sin på stua, også bærer vi henne ned når vi skal legge oss:)

I dag fikk jeg med pappaen ut på trilletur, så fikk oss et par timer med frisk luft og sol sammen :) Kjempe deilig :)
Og nå har jeg endelig funnet godstolen etter å fått lillegull til å sove, fått spist, og min kjære er ute å mekker på en bil! Så totalt stillhet her nå :angelic: Hva gjør dere ikveld, noen som vet om det er noe spennende på tv?

I dag fikk jeg med pappaen ut på trilletur, så fikk oss et par timer med frisk luft og sol sammen :) Kjempe deilig :)
Og nå har jeg endelig funnet godstolen etter å fått lillegull til å sove, fått spist, og min kjære er ute å mekker på en bil! Så totalt stillhet her nå :angelic: Hva gjør dere ikveld, noen som vet om det er noe spennende på tv?
Ser 71 grqder nord her

Det er så deilig å ha bloggen sin når man trenger å få ut dagboken i hodet sitt :) så har blogget i kveld. Hva gjør dere i kveld? :)

Jeg måtte amme mi i søvn ikveld, lå bare å sutra og sparket i dyna...Hatt bare to små dupper i hele dag, så tror hun var overtrøtt, så da hun endelig sovnet på puppen var det bare å legge henne i senga og hun var helt borte! Men sove hele natta har tips trenger jeg å, her går det 3-4timer å så skal hun ha pupp igjen :P

Mi våkner hver time og har gjort det i mange mnd... I kveld skulle hun ikke ammes i søvn, skulle bare ikke sove.. Stuptrøtt og sinna :( fått for mye frisk luft kanskje...

Hun er 10 mnd.. Føler jeg har prøvd alt men søvna er og blir elendig!! Er så glad mannen skal ta henne på kveld og natt fremover! Bare han kommer hjem først :p
Stemmer. Hun er litt eldre enn mi. Hvordan vanskelig er hun? Overtrøtt eller hvordan?

Back
Topp