Skravletråd April

Mi våkner hver time og har gjort det i mange mnd... I kveld skulle hun ikke ammes i søvn, skulle bare ikke sove.. Stuptrøtt og sinna :( fått for mye frisk luft kanskje...
Skjønner, det der er drygt... sover hun mye på dagen da? Mi blir 7måneder om ei uke, og har til nå heldigvis vært enkel å legge for det meste, men våkner da hver 3-4time gjennom hele natta og roer seg ikke før hun får pupp. Så om det for at hun spiser for lite i løpet av dagen eller hva hun våkner aner jeg ikke. Men syns hun sov bedre før hun begynte med mat, fullammet frem til hun var nesten 6måneder.

Hvorfor kan ikke babyen min sove???? Slitsom er hun i kveld.. Bare gråter og er "vanskelig"

Tips til å få baby til å sovne samt sove hele natta mottas med stor takk før
Man blir gal her
Skulke gjerne ha kommet med et magisk triks, men det har jeg desverre ikke:(
Håper hun sover fint nå!

Ha ha blir nok automatisk mindre innlegg her inne nå som fotballsesongen er i gang
Haha, ja ok! Er mylig det blirnmere på meg da. Mannen er fanatisk, jeg er litt interessert, men ikke då veldig. Heier og følger med på på lsget mitt da :)

Her må vognen trilles for at han skal sovne der og han våkner lett om vi flytter han fra vognen:-/
Uff, da er det litt verre.. :/ Mini her er 10 mnd og har sovet slik siden vi kom hjem fra sykehuset omtrent. Nå holder hun på med noen tenner, så tror det er det som plager henne..

Back
Topp