Var det gøy med alle dyrene?Så koselig da
Vi var på bondegård idag vi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det gøy med alle dyrene?Så koselig da
Vi var på bondegård idag vi![]()
Nei kan vel ikke si det akurat
Ikke noe festlig syn. Men godt den kom mens vi var hjemme og ikke på turen
![]()
Var det gøy med alle dyrene?![]()
Ja det var barn jeg tenkte på, dyr er vel gøy for voksne også,men kanskje ikke like stas som for de småJa, var det! Fikk se masse dyr. Ungene storkoste seg, (hadde med broderen og ungen og) og været var supert!![]()
På en strand på mauritius
God nattNei nå må jeg gå å sove
Da har jeg lagt meg. Gutta skrur, håper jeg får sove..
Ja det var barn jeg tenkte på, dyr er vel gøy for voksne også,men kanskje ikke like stas som for de små
Så bra været holdt seg pent!![]()
Du er sååå heldigHehejeg kan ikke svare deg hvordan det er, ds jeg har noen år igjen til 30 tom..
Hehe, det var nok lurt jaSkal prøve å få lagt ned 4 åringen nå. Litt på overtid siden mannen river badet, som er vegg i vegg med soverommet hennes fant jeg ut at det var greit å vente til de var ferdig.
Vært mye å gjøre på jobb i kveld?Jobber litt
Du da?
Sånn passeVært mye å gjøre på jobb i kveld?
Oi da!Siste nytt fra Barcelona.
Tur i kloster og vinsmaking er fantastisk og bare en av oss er blitt robbet.
Neida, jeg er helt likKom til å tenke på en ting...Bare jeg som er nazi på at varene i butikken må pakkes på en spesiell måte i handleposene?og så må det stables sånn at posen kan stå best mulig selv, uten støtte, når jeg skal sette fra meg
![]()
Kun avbrutt av et par amminger har jeg gjort det, men håper hun sovner igjen snart for å våkne 5.30 er for tidligSov godt![]()