Tror jeg må finne et annet neste gangHehe.. Dårlig pledd må jeg si![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg må finne et annet neste gangHehe.. Dårlig pledd må jeg si![]()
Det skjønner jeg godtJepp... Jeg blir litt sur når han holder på slik.
Ja ha det var da dårlig gjortBruker ungen som pledd nå, problemet er at ho ikke vil ligge rolig![]()
Det var godt det da. Gikk natten bra?Ja det var fælt.. Roet seg da hun kom inn til meg daog fikk gjevnlig påfyll med pupp
Nei kan vel ikke si det akuratKoselig dahar dere vært heldige med været?
Det skjønner jeg godt at dere gjørJa gleder oss til det![]()
Slike ting smaker sjelden godtSmaker ikke særlig godt men gjør jobben sin![]()
Ja kjekt med tur og spesielt med flere andre ogsåDet skjønner jeg godt at dere gjør
Digger sol, særlig når jeg vet jeg skal være noen timer ute ogsåSol her også. Hurra
![]()
Ser flott ut her og :-DGod morgen! Tror jammen vi har sol i dag jeg. Passer meg bra![]()
Jeg ogsåDigger sol, særlig når jeg vet jeg skal være noen timer ute også![]()
Hva burde vi kalle en slik tråd da?Tror ikke det, nei. Men kanskje en skravletråd?
Ja, det var en kjempe kveldHåper du har hatt en super kveld![]()
Da må du få ta en dupp da?I seng 1 etter senvakt igår. Og tvunget opp før 6 idag. Jeg er trøtt og sur. Fikk ikke lov å sove lenge idag av mannen tydeligvis...
Basseng og cafe (som vanlig ) også skal vi holde på med huset tenker jeg. Tuppa får besøk av søskenbarnet på 6God morgen alle!
Planer for lørdagen?
Da må du drikke det da,wå du beholder lungene på rett plass!Jeg har det hvertfakl![]()
Kos dere med besøkSå koselig da
Her får vi besøk i 12tiden..etter det har vi ingen planer![]()
Lykke til og gratulerer med dagenGod morgen dameridag skal vi ha navnefest for min lille prinsesse
Nå er det straks avsted til Oslo rådhus hvor det skal være sermoni for alle navnebarna
Ha en strålende lørdag alle sammen.