Den besteHehe, ikke verst! Må være ei god venninne da![]()
Barna våre er jevngamle og merket ikke at jeg duppet litt for de var så opptatt av hverandre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den besteHehe, ikke verst! Må være ei god venninne da![]()
Alltid spennende det. Når pleier hun å legge seg?Og der sov babyen min. På puppen da vel å merkevar kjempetrøtt stakkar. Nå gjenstår det bare å se om hun har sovna for kvelden eller ikke! Kan bli spennende
![]()
Er bra detJa kjempefornøyd![]()
Hoster fortsatt opp lungene og ørene smeller men ellers braEr formen bra?
Alltid hyggeligOg der sov babyen min. På puppen da vel å merkevar kjempetrøtt stakkar. Nå gjenstår det bare å se om hun har sovna for kvelden eller ikke! Kan bli spennende
![]()
Helt santDet trenger ikke være bare bare![]()
Åååå, vaffel hørtes godt ut. Har gått og tenkt at jeg må lage vafler snart.Alltid hyggeligskal bade og skifte på småen her og se om vi kommer i sengs men han er lyst våken nå. Tenkte å lage vaffel til gubben kommer tilbake
![]()
Midt i legging jeg også med minOg der sov babyen min. På puppen da vel å merkevar kjempetrøtt stakkar. Nå gjenstår det bare å se om hun har sovna for kvelden eller ikke! Kan bli spennende
![]()
Pleier å legge seg ca kl 19-20Alltid spennende det. Når pleier hun å legge seg?![]()
Så deilig da!Den bestederfor jeg slappa av nok til å ta med 15 min på øyet
![]()
Barna våre er jevngamle og merket ikke at jeg duppet litt for de var så opptatt av hverandre![]()
Har dere veldig faste leggerutiner?Midt i legging jeg også med min. Han er kjempetrøtt etter lang dag men bruker nok like lang tid på legging allikevel
![]()
HuffdaDårlig linje fra Bergen tror jeg, været varierer sånn![]()
Han tar inn Hesta på stallen.Åååå, vaffel hørtes godt ut. Har gått og tenkt at jeg må lage vafler snart.
Hvor har gubben vært?
Haha! P'en falt utÅ gå tur netto hørtes spenstig ut ;-)
Ja prøver ihvertfall. Vi har slitt sånn med søvnen hans og gjør det til dels ennå at jeg har ikke lyst til å ødelegge rutinene hans før han ihvertfall klarer å sovne i egen seng uten å være avhengig av å ligge i armene våreHar dere veldig faste leggerutiner?
Må døtte inn noe for at det skal gå over?!Jeg er sulten!
Håper denne sulthetsfølelswn gr over snart