Hehe, firbente?Hehe. Joda nå funker den firbeinte øyeblikketkjempe glad har Samsung g6e
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, firbente?Hehe. Joda nå funker den firbeinte øyeblikketkjempe glad har Samsung g6e
Gikk det bedre enn du hadde trodd?God daghjemme fra sykehuset igjen. Nå er vi endelig ferdig
LolHehe, firbente?![]()
Ja kjempefornøydVar vel fornøyd da
AaahElektrikerjobb i juni sånn ca
Så koseligVeldig! Hun gleder seg masse![]()
Lenge siden vi har hatt detVi spiste det på mandag![]()
Ja man blir jo gjerne litt fjern av å gå sånn der over tid!Joda, det er i grunn det.. tungt å "mangle" søvn..
Ja kunne sikkert spist hele platenHoho, koste han seg?!![]()
Da er det bare å trille i veiLillemor syns visst mamman trenger trim, så da har ho begynt å kun sove dupp i vogn, med fart![]()
Veldig fornøyd sikkertMini har fått tak i sjokolade :-D. Nydelig syn
Ja selvsagtVeldig fornøyd sikkert![]()
Er formen bra?Håper mannen kommer snart så jeg får gått tur
Hehe, har vært sol her i nesten 20 min No, helt utroligJa det kan du skrive opp! Gikk netto tur i solskinn og skinner sola nå? Neida![]()
Hehe, de er så skjønne når de gjør sånne ting ♡Ja selvsagt![]()
Ja ikke santHehe, de er så skjønne når de gjør sånne ting ♡
Ja.. derfor sovna jeg på sofaen nå - på. Besøk hos venninna mi. HahaJa man blir jo gjerne litt fjern av å gå sånn der over tid!
Hehe, ikke verst! Må være ei god venninne daJa.. derfor sovna jeg på sofaen nå - på. Besøk hos venninna mi. Haha![]()
Det trenger ikke være bare bareJa ikke sant. Nå får jeg prøve å få han i seng, trøtt etter masse lek og moro med datteren til en venninne
![]()