Da blir du sprekTakkdette skal gjøres mandag - fredag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir du sprekTakkdette skal gjøres mandag - fredag.
Nei. Spent på om hun sover nå med mannen hjemme. Han skulle prøve å legge henne litt. Hun holder nok ikke ut fra 13 til 19.Det var ikke lang lur nei
Så deilig å være ferdigGod daghjemme fra sykehuset igjen. Nå er vi endelig ferdig
Ja . Mannen snakket med læreren i dag tidlig og sa de måtte ha lav terskel for åringe for han har så vondt i halsen ... 2 ganger hadde kb sagt fra men neidaUff daer han dårlig?
Koselig å ha deg tilbakeJai am back from the unplugget world
![]()
Godt det da;-). Blir McDonald's her idagvi skal bare ha kjøttpølser og potetmos til middag idag vibruke opp det vi har
![]()
Er det en ok gruppe da?Endelig hjemme.
Slike ting tapper meg for energi. Jeg gjør det, og det er jo kjekt på et vis, men det tapper meg så totalt at når jeg da skulle hente begge ungene på vei hjem og mellomste ikke ville.... jeg er TOM
Haha, tipper det ble en hit?Mini har fått tak i sjokolade :-D. Nydelig syn
Så kjedeligda er mannen permintert :/ blæææ...
gjorde rett i å ikke ta noe husarbeid idag![]()
Kos deg på jobb10 minutter igjen til jobbvakta starter![]()
Haha helt korrektHaha, tipper det ble en hit?![]()
Var vel fornøyd daMini har fått tak i sjokolade :-D. Nydelig syn
Lurt å rydde litt i skapenevi skal bare ha kjøttpølser og potetmos til middag idag vibruke opp det vi har
![]()
Får håpe hun sover litt daNei. Spent på om hun sover nå med mannen hjemme. Han skulle prøve å legge henne litt. Hun holder nok ikke ut fra 13 til 19.
Veldig lurt detJa, er veldig gøymå jo gjøre sånne kjekke ting når vi fremdeles har tid
![]()
Det var jo flaksJa, takk og lov!!
Søkte jo her vi bor og..sånn just in case, (to ulike kommuner) men her fikk vi ingen av valgene våre![]()
Ha en super helg du ogsåha en fin helg jenter![]()
skal prøve å være vekk fra nettet så mye som mulig. trenger tid med hverandre her siden N ikke sovnet før sent og jeg føler jeg trenger en helg med film og familiekoskommer sikkert på kvelden
kos dere![]()
Er det en ok gruppe da?
Den nese sugeren er veldig upopulær. Hun setter opp furtleppa så fort jeg tar den framOj, ja håper det går fint da!
Masse lykke til imorgen!
Haha, den der nesesugeren har bare vært testa en gang her..var ikke populær![]()