Det hørtes veldig fristende utvi skal bare ha kjøttpølser og potetmos til middag idag vibruke opp det vi har
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes veldig fristende utvi skal bare ha kjøttpølser og potetmos til middag idag vibruke opp det vi har
![]()
man må være frisk for å være syk i det systemet der. godt jeg skal ha pause i permisjon fra de det skal bli virkelig godt det !De hjelper såfall ikke. Det er helt sant.
det er jo enkelt, men så godtDet hørtes veldig fristende utkanskje jeg skal slenge meg på den tanken selv.
Navle kan være slitsomt. Ser det på modern de har rett og slett gjort henne sykereman må være frisk for å være syk i det systemet der. godt jeg skal ha pause i permisjon fra de det skal bli virkelig godt det !![]()
det som skjer :/ nav legene er jo helt på trynet....Navle kan være slitsomt. Ser det på modern de har rett og slett gjort henne sykere
Håper jeg åvi skal ha navnefest i morgen. Men hun har vært litt snufsete en stund nå.
Prøvde meg med nesesugeren istad, men jaggu så ble jeg avvist gitt![]()
Hurra, da ser vi deg mer her!Halloen. Nå er. Mobilen oppe og går. Ikke feil fri men kan leve med det til juli. For da kan jeg bytte.
Jævlig når mobilen lagger. Så håper det ikke blir for mye tull med den frem til juli.
Ryddet her ogsåSå hva skjer i dag jenter?
Her har jeg støvsugd gangen, kjøkkenet og rydda vekk vinterklær lekt med L og sett på Pokemon (lol hadde barbere besøk i dag tidlig før de dro på barnehagen![]()
Takk for detÅåå så misunnelig jeg er på deg! Ønsker deg en trivelig helg uansett![]()
Uff daSiste gangen vi sendte kb på skolen når i er usikker på formenhans.
JobbehelgSå brajobbhelg eller frihelg?
![]()
Fri er alltid deiligTusen takkkjenner det blir godt med fri imorgen
![]()
Kos dere![]()
Det er det. Skal bare kose oss hjemmeFri er alltid deilig![]()
Så braGod daghjemme fra sykehuset igjen. Nå er vi endelig ferdig
Oi, det er et stykke å gå!
Har du ikke bil idag?
Utrolig kjedelig :-/. Jobbet han i oljen?da er mannen permintert :/ blæææ...
gjorde rett i å ikke ta noe husarbeid idag![]()
Aah. Blir det deilig med bare dagvakter da?Jobbehelgsiste nattevaktene på meg.. Fremover er det bare dagtid
![]()