Skravletråd April

Hurraa! Da har jeg tatt mine 50 sit ups og squats. Må huske å tøye ut nå :p
Flink!! Har gjort noen øvelser med frøkna i sele på magen. Men det er tungvint da, og er jo ikke alle type øvelser som egner seg å gjøre med baby på magen heller. Men jeg har i hvert fall gjort noe :D

Den har gjemt seg.

Jeg teller på knappene om vi skal gå på treff.
Men det et nesten halvannen time å gå sier Google. Det er helt ok. Problemet er at det et jo da halvannen time hjem også...
Oi, det er et stykke å gå!:rolleyes:
Har du ikke bil idag?

Men da bør jeg gjøre meg klar til å dra til barselstreffet med bil da, Skal ta med vogna i tilfelle vi ender med å trille en tur på treff. OG i den ligger jo hun pr nå og sover, må flytte henne over i bilstol og få vogna i bilen.
Kos dere :)

Så artig, og nå er ho altså overalt :P er pappan i permisjon eller jobber dere begge ?
Nå er hun høyt og lavt, 9 mnd gammel :p
Han jobber 100% dagtid og jeg 30% kveldstid. Frøkna begynner i bhg 15 august. Så vi har travle dager. Nå jobber jeg nok egentlig nærmere eller over 50% i noen uker når jeg ser på vaktene :p

Flink!! Har gjort noen øvelser med frøkna i sele på magen. Men det er tungvint da, og er jo ikke alle type øvelser som egner seg å gjøre med baby på magen heller. Men jeg har i hvert fall gjort noe :D
Hvordan får du til å gjøre noe i det hele tatt med baby i sele på magen :p jeg klarer så vidt å bøye meg ned :p

Hus noe rydda, kjøkken tatt, oppvaskmaskin tatt, lunsj inntatt for meg og frøkna. Og begge har bada/dusja. Nå er hun på 2 lur og jeg må ordne meg til jobb kl 3 :)

Halloen. Nå er. Mobilen oppe og går. Ikke feil fri men kan leve med det til juli. For da kan jeg bytte.

Jævlig når mobilen lagger. Så håper det ikke blir for mye tull med den frem til juli.

Back
Topp