Skravletråd April

Det skjønner jeg! Vi slet med søvnen på førstemann, og måtte innfør veldig faste rutiner. Med nr to har det regulert seg mye bedre av seg selv så trenger ikke være like strix. Har jo leggerutiner, men ikke like harde på dem liksom :P

Når pleier ha å sovne sa du?
Somregel mellom 19 og 19.15 nå i det siste. Men bør begynne leggerutinen rundt kl 18-18.15 og være på rommet til rundt 18.30-18.40. Idag hvor vi har vært på farten siden 12 tiden med besøk og mye oppmerksomhet for mini og han begynte å virke trøtt og sutrete i 17 tiden så dro vi hjem og nå når vi er hjemme og i seng da våkner vi til igjen og skal ihvertfall ikke sovne. At naboen har barnebursdag med en haug aktive gutter ute omtrent vegg i vegg hjelpe lite

20 min :/ men har nå på gjemme jakt etter gård siden pengene er i orden men vanskelig å finne noe i nærheten av jobben til gubben. Min er enkel for jeg sover på jobb
Nei skjønner drt ikke blir lett å få alt til å passe.. Hva er jobben din??

Jaa ikke sant. Veldig for at de skal få feire bursdagen sin ute i finværet men for min og spesielt mini sin del passet det særdeles dårlig i kveld. Men jammen meg sovnet mini akkurat nå mens jeg skrev:-). I armkroken min liggende ved siden av meg i vår seng❤

Back
Topp