Skravletråd April

Hehe, ikke verst! Må være ei god venninne da :)
Den beste :) derfor jeg slappa av nok til å ta med 15 min på øyet :p
Barna våre er jevngamle og merket ikke at jeg duppet litt for de var så opptatt av hverandre :p

Og der sov babyen min. På puppen da vel å merke :P var kjempetrøtt stakkar. Nå gjenstår det bare å se om hun har sovna for kvelden eller ikke! Kan bli spennende ;)
Alltid spennende det. Når pleier hun å legge seg? :)

Og der sov babyen min. På puppen da vel å merke :P var kjempetrøtt stakkar. Nå gjenstår det bare å se om hun har sovna for kvelden eller ikke! Kan bli spennende ;)
Alltid hyggelig:) skal bade og skifte på småen her og se om vi kommer i sengs men han er lyst våken nå. Tenkte å lage vaffel til gubben kommer tilbake :)

Alltid hyggelig:) skal bade og skifte på småen her og se om vi kommer i sengs men han er lyst våken nå. Tenkte å lage vaffel til gubben kommer tilbake :)
Åååå, vaffel hørtes godt ut. Har gått og tenkt at jeg må lage vafler snart.
Hvor har gubben vært?

Midt i legging jeg også med min:-). Han er kjempetrøtt etter lang dag men bruker nok like lang tid på legging allikevel :-)

Alltid spennende det. Når pleier hun å legge seg? :)
Pleier å legge seg ca kl 19-20 :) Så er jo ikke såå mye tidligere, men syns liksom at å sovne for kvelden og natta kl 18 høres for godt ut til å være sant! Kanskje hun er lys våken kl 04 i natt da :O

Mamma vil låne N denne helgen igjen :) koselig :D

Åååå, vaffel hørtes godt ut. Har gått og tenkt at jeg må lage vafler snart.
Hvor har gubben vært?
Han tar inn Hesta på stallen.

Jeg har veldig mye utgått fløte og melk så vaffler er da på sin plass skjelden vare hos oss da melkeprodukter forsvinner fort

Har dere veldig faste leggerutiner?
Ja prøver ihvertfall. Vi har slitt sånn med søvnen hans og gjør det til dels ennå at jeg har ikke lyst til å ødelegge rutinene hans før han ihvertfall klarer å sovne i egen seng uten å være avhengig av å ligge i armene våre

Naboen på den siden av huset hvor soverommet er har tydeligvis barnebursdag med en haug med gutter i type 9-10 års alderen

Back
Topp