sant det. slengte i meg 2 til før frisøren og nå har jeg kake i ovnenJa nei... knekkebrød er godt, men det metter jo ikke ordentlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sant det. slengte i meg 2 til før frisøren og nå har jeg kake i ovnenJa nei... knekkebrød er godt, men det metter jo ikke ordentlig![]()
Nam namyes litt kos![]()
yes lukter digg alleredeNam nam![]()
hihi oki. her blir det som regel musli med yougurt eller knekebrødVeldig godt... Spiser enten havregryn med melk eller havregrøt hver morgen..![]()
midt i ukayes lukter digg allerede![]()
nææhh...gjør ikke så mye...her har vi liksegodt dessert på en tors som en lørmidt i ukahehe!
Hehehehe njaaa...kan ta han noen timer så lenge du sparer halve kaken![]()
Da er det en dealHehe
Høres ypperlig ut
Fant ut at å danse rundt i stuen også fungerte. Enn så lenge![]()
hihi bare tøysernææhh...gjør ikke så mye...her har vi liksegodt dessert på en tors som en lør![]()
Ja gøy at det er flere sesongerGleder meg til ny sesong som kommer i juni![]()
Hvordan går det med dere, er dere friske igjen?
hehe, ikke santTror nok det er utviklingen, siden de fleste erfarer forandring -
Han sovnet til slutt i selen.. Typisk at det er nå jeg må på do..

hihi joda,men er jo de som er streng på slikt.hihi bare tøyserhørtes veeeeeeldig godt ut
kose dere!
Ja gøy at det er flere sesonger
Jo her går det bare bra og alle er friske og raskenettopp vært på kontroll, og alt sto bra til
vaksiner og, satser på ingen reaksjon
Med dere da?
En type gul ost? Heheka ost er ridderost igjen? Må handles da ja![]()
Nei? Hva er utfordringa?En tur senere og jeg har fått tilbake blidfisen min![]()
Har dere sett at det blir ny utfordring neste uke? :d