Ja, for da er jeg på jobbJeppmen da får vi satse på en kokende kveld
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, for da er jeg på jobbJeppmen da får vi satse på en kokende kveld
![]()
Lyst til å sove jeg....I know, er deprimerende...![]()
Ååh, så deilig
Oi, det kan bli interessantEndelig kom vi oss hjemfikk time til 10mnd kontroll dagen etter at vi har kommet hjem fra New york
hello Jetlag.
God tur utStikker en tur ut før jeg sovnersnakkes senere damer
![]()
God turStikker en tur ut før jeg sovnersnakkes senere damer
![]()
Neida han skulle da ikke sove. Nå er det lunch tid og vet ikke om han spiser selv eller prøver å fore hunden til foreldrene mine som vil hjelpe til så godt hun kanHåper det funket og at han sovnet igjen
God bedring til bekkenet!
Veldig koseligJa satt der og var så stolt !![]()
Da ville jeg gjort detLyst til å sove jeg....
Hehe, nei sove kan vi ikke drive medNeida han skulle da ikke sove. Nå er det lunch tid og vet ikke om han spiser selv eller prøver å fore hunden til foreldrene mine som vil hjelpe til så godt hun kan
Ja veldig trist.. Tusentakkja skjønner det, håper det går fort, min 2 spontanabort nå og har også nylig hatt konisiering av livmorhalsen, så føler jeg hadde vært igjennom nok i det siste men neida, får håpe alle gode ting er 3 som de sier
![]()
Nei sove kan vi gjøre når vi blir gamle;-).Hehe, nei sove kan vi ikke drive med
Hunden er nok fornøyd da![]()
Endelig kom vi oss hjemfikk time til 10mnd kontroll dagen etter at vi har kommet hjem fra New york
hello Jetlag.
Måtte dra en turBle stille her![]()
Da gjør du detBlir så trøtt av dette gråværet jeg.. Burde gått ut å skiftet dekk..
Håper du fikk sovwt littJeg la meg på sofaen
Skal på jobb på besøk etterhvert men lurer på om jeg skal prøve en dupp først![]()
Hehe, håper han holder humøret oppe resten av dagen daNei sove kan vi gjøre når vi blir gamle;-).
Ja hunden er strålende fornøyd![]()
Nei det passer dårligJeppmen da får vi satse på en kokende kveld
![]()
Deilig å være ferdig med såntFikk vasket badet mens lillemor var våken.. Dvs mangler gulvet men det blir litt senere. Snart i rute her nå. Herlig.