Skravletråd April

god morgen :) orker ikke lese gjennom alle innleggene nå. er litt trøtt :p
fikk sovet til 07:00 våknet av instese smerter i ribbeina mine

foreldresamtalen gikk over all forventing og fikk faktisk en hel skryt av N :D
hun leker ikke spesefikk med noen, men henne leker og prater med barna. hun ligger godt foran både grov og fin motrorikk :)
merket det hjemme. viser alle følelser i bhg og tydelig tegn på hva henne ikke klarer. spiser godt og utforsker mat.
liker å være ute og studerer leker osv. sovingen går veldig bra :)

fikk snakket ut om han gutten og de vet hvem det er. hun pekte på han idag og var redd når han gikk forbi.
hun sier nemlig ikke slå og han slår når hun kommer hjem fra bhg

fikk skryt av at henne hadde mye fint yttertøy, men så oppdaget jeg nå at den dressen jeg trodde var bambus er bomull og den hadde hun på igår, så da må henne ha blitt kald ute :o

spise nå :)
Så herlig med gode tilbakemeldinger fra barnehagen!:D
Man blir såå stolt!❤️

Beklager å høre at du mistet ♡ sender deg en klem
dere kan forsøke igjen med en gang, men kroppen må komme i gjenge igjen, desverre kan du nok ikke regne med normal syklus igjen etter å ha mistet :/
Hvis du ser inne på "vi som har mistet" så kan det være at du får mer hjelp :)
Ja veldig trist.. Tusentakk❤️ ja skjønner det, håper det går fort, min 2 spontanabort nå og har også nylig hatt konisiering av livmorhalsen, så føler jeg hadde vært igjennom nok i det siste men neida, får håpe alle gode ting er 3 som de sier:)

Vet ikke helt når han kommer så da jeg er hjemme fram til da, regner med det blir mange nok timer ut av huset.. :p

Har fotballen begynt igjen? :)
Greit å slappe av til han kommer ja:)
Storebror har vært på fotball i hele vinter han:)

Heisann, vet ikke om det passer her men jeg mistet idag i uke 10+4 og lurte på når kan vi starte og prøve bli gravide igjen? Normal mens er 22 i hver måned, ville jo da vært fruktbar nå, teller det også etter spontanabort eller må jeg vente til neste mens?
Så trist å høre:(
Ser du har fått svar allerede:)

Endelig kom vi oss hjem :) fikk time til 10mnd kontroll dagen etter at vi har kommet hjem fra New york :o hello Jetlag.

Stikker en tur ut før jeg sovner :P snakkes senere damer ;)

Back
Topp